30 Kasım 2010 Salı

Uzun Süreç

Test sonuçları açıklandı zebil ziyan kedilerden korkan ben hayatımın en yeni dönemine gene bir + korkuyla devam edicem. Zira test sonuclarını haber vermek için arayan Dr. sonuclar temiz bir tek kedilere dikkat etmeniz gerekiyor dedi ki o arada ben araya girip ben zaten kedilerden çok korkarım hiç yaklaşmam dedim Onun evet görüyorum kedilere karşı hiç bağışıklıgınız yok buyüzden daha dikkatli olmalısınız bu dönemde kedi bulunan ortamda bulunmayıp, az pişmiş et, iyi yıkanmamış sebzeler kesinlike tüketmemelisiniz aksi halde düşük ve bebeğin sakat kalma riski olur dedi.

Annemler, ablam ve yeğenim yani 1,5 aydır kedi besliyorlar evde, bu süreç demek oluyorki bundan sonra onlara hiç gidemiycem. Hatta kedi kılı tüyü yada kediye dokunulmuş yıkanmamış eller bile benim için riskliymiş. Bundan bahsettiğim herkes kediyi göndersinler senden kıymetli değil diyorlar ama.. işte ama.. Bunu benim teklif etmeden kendilerinin düşünmesi lazım.

Supermario'nun mesaileri devam ediyor, cidden bıktım yani artık mesai değil normal iş saatine döndü 22:15'de geliyor. Akşam annem'i bize çagırıcam bu hafta kalsın kafasını dinlesin azıcık birbirimize arkadaş olmuş oluruz hemde. Bakalım uyansın aramayı bekliyorum :) Ben gidemiyorum o gelsin.