1 Aralık 2010 Çarşamba

Kafamı Nutella Kavanozunun İçine Sokmak İstiyorum

2010Kurban Bayramı Tatilinden- Olimpos-
* Bugun 1 aralık hava müthiş güzel, esiyor ama tatlı tatlı.
* Sonra Ayferito'cuğuma sipariş ettiğim mama kavonozları birikmeye baslamış, onları doğum zamanı süsleyip hazırlayıp hatıra olarak vermeyi düşünüyorum, bebek şekerlerinden hariç. Yalnız rüşvet istiyorlar herkes kendine özel bir tane istiyormuş. Yapmam mı, ben bu kızı çok seviyorum ya.
* Cumartesi çocukluk arkadaşım Buku'cuğumun kızı tatlı Zeyno'nun doğumgünü var onun içinde  atraksiyonlar düşünüyorum.
* Tatlı arzum hız kesmeden devan ediyor, nutella bitti yenisini almıyorum öyle çok yiyesim varki şekerim çıkacak diye bıraktım.
* Supermario bu gidişle ben çalışırken sen doğum yapıcaksın en tatlı anlarında yanında olamıyorum diyor. Kabus mesailer. Akşam o geldiğinde uyumuş oluyorum ben sabahları benı servise bırakırken görüşebiliyoruz resmen 10 dakika.
* Akşam evde sebzeleri sirkeli suya bastım sabah çıkardım, ev sirke stoklamam lazım. Şu stok huyum çok fena birşeye takıldım mı, Calve'nin sarımsaklı mayonezinden öyle çok almışım ki çok yeniyor diye yarım düzine var, közlenmiş patlıcan ve buzlukta Tortilla'lar cabası.
* Eminönüne gidesim var fena halde, o ıncık cıncıkların içinde kaybolasım.