21 Aralık 2010 Salı

Kuru Kuru hadi bakiiim

Cumartesi gününden beri göğüs kafesimde bir ağırlık vardı beni devam kuru kuru öksürten. Buna yalancı öksürük diyorum böyle dilini dışarı çıkara çıkara sanki masuscuktan öksürüyormuş izlenimi veriyor ama görüntüsü kadar masum değil kaburgalarım boş boş öksürmekten günlerdir acıyordu.
Öğlen yemeğinde dr.'a gittim en sevmediğim şeylerden biri kuaför'e gitmek diğeride dr. pıf.
Neyse buhar verdiler kan aldılar birsürü tetkik, ilaç yazdılar antibiyotik gebelik için sorun olmazmış ama  zaten normalde de sevmedim ilaç kullanmayı şimdi birde böyle hassas bir dönemde hiç işim olmaz.

Buhar tedavisi yumuşattı biraz ıhlamur kuş burnu süt içmeye devam edicem.

İçime oturdu birde dünya para ödedim sigorta %80'ini karşıladığı halde kocaman bir rakam. Hayır ne bekliyordum zaten illa ilaç vericek dr. sende içmiyceksen maden adam n'psın. O değil de özel hastaneleri ticarethane gibi görmüyorlar mı uyuz oluyorum. Şuram'da b'şi var diye gidiyorsun 154878 tane test yapıyorlar, hadi benim özel sigortam var cüzi bir miktar ödüyorum ya olmayanlar napsın.

Köh köh devam öksürüğe.

foto