10 Aralık 2010 Cuma

Tatatata dişlerim birbirine vuruyor bu ne soğuk

Tabağımı kenara koymuş son lokmalarımı yemeden önce biraz nefes alayım demiştim. Gene fırt diye uyumuşum 20:00 gibi. Yaklaşık bir aydır devam eden bu erken uyku hali dengemi bozdu resmen geceleri zombi gibi sabah olsun gün ışısın diye bekliyorum.

Halbuki dün gece 22:00 de supermario gelince Taksime gidecektik konsere biletler herşey hazırdı. O eve geldiğinde ben giyinmiş olacaktım sözde. Kaçıncı rüyamdaydım kimbilir. Hatta Taksim hacıoğlunu aradım en son saat kaça kadar açıksınız diye 01:00 demişti ohoo biz eğlenir çıkar ordan da hacıoğluna girer lahmacunu yerdik. Ama olmadı ben supermario gelince gözümü açamadım uykudan ve gidemedik konsere. benden geçmiş dedim supermario çok güldü:)

Evde salonun ortasın enbüyük boy vakumlu poşetin içinde kışlıkları yerleştirmek için çıkarttırmıştım supermario'ya her aksam bir sıra dizsem bitiririm diyordum. 1 hafta geçti üstünden hala orda duruyor ben uykudan gözümü açıp yapamadım birşey.
Bir hal çaresi bulmam lazım bu ani bastıran uykulara.

Şuan dehşet verici bir soğuk var. Düne kadar müthiş bir hava vardı. Bugun eser yok. Sulu kar başladı öyle böyle değil yürünmüyor rüzgar resmen savuruyor. Allahtan yarın cumartesi tüm gün pineklemeyi düşünüyorum evde.