28 Aralık 2010 Salı

Haftasonu bittiiiii

Haftasonu güzel geçti. Cumartesi günü, yarın Özgür Şef'e kahvaltı'ya gidelim dedim, Supermario'da Pazar öğlene kadar uyumayı düşünüyormuş bende yorgunluguna verdim kırmadım onu bir sonraki haftaya erteledik. Geç saatlere kadar uyuyacaktık düya ama sabah saat 09:00'da gözlerimiz aynı anda açıldı geç yatmamıza rağmen çok erken uyandık birde nasıl uykumuzu almış şekilde. Hadi gidelim dedi busefer ben o mod'a girmemiştim gitmedik :p
Kahvaltımızı evde hazırladık ben kuymak yaptım ilk defa yediğim birşeydi ikimizinde çok hoşuna gitti. Gazeteleri karıştıra karıştıra ağır ağır tadını çıkara çıkara pazar kahvaltımızı yaptık. Sonra sıra masayı toplamaya gelince herkesin bahanesi çıkıyor tabi. Ben masayı bulaşıkları yerleştirmeyi üstlendim o da evi silip süpürmeyi. Sonra kendine işler çıkardı gitti bahçeyi suladı süpürdü çok çalışkandı bu hafta kocacım. İşler bitti nereye gitsek merasimi başladı.
Hava hafif atıştırsada serin değildi, Cadde'de yürüyüşle Beyoğlu arasında gidip gelirken ikinci şıktan yana kullandık. Bastık karşıya. İstiklali turlayıp sinemaya gidicektik. Ama sinema 'da anlaşamadık ben yabancı film dedim o Av mevsimi dedi. Ben kasvet'e girecek havamda değildim oy birliğiyle girmedik. Pizza Hut'da o sınırsız pizza'sını yedi bende Kfc'den 2menü aldım sadece birinin tavuk parçalarını yedim Supermario'nun pizzalarında kaldı gözüm, diğer hepsini bıraktım o da paket yaptı kalanı evde yerim diye :P Eve gelince diyorki sen bu beklemiş şeyleri yeme ben yerim yarın. Ay dedim fedakarlığını sevsinler :))
Gene girmediğimiz yerini bırakmayacak şekilde dolaştık Beyoğlu'nda e tabi yoruluyorum bünye enerji istiyor. Onu fulleyip kaldığımız yerden devam ettik. Gık'ı çıkmadı Supermario'nun yoruldum demedi, sıkıldım demedi her dediğime tamam orayada bakalım diye onayladı. Bir ara yılbaşı hediyemi araya sıkıştırmak istedi ki ben düşmedim tufaya çünkü hadi bana şunu al diye hediye alınmasını sevmiyorum. O da vaktim olmayacak sen beğen alalım istedğin şeyi diye ısrar etsede  kabul etmedim çöp olsun ama o seçsin. Birde ayrıca huysuzum gidip birine sorup şunu beğenirmi diye bir fikir alırsa asla yüzüne bakmam haha. Eve gitme vakti gelince  Ben Lador'a bindiğimde son 1aydır aynı kare vardı. Perti çıkmış bir kız, Eve gidince direk masaj ayaklara sonra uyku. Bu haftasonunu sevdim doya doya geçti vakit.