13 Aralık 2010 Pazartesi

Buz

Cuma akşam Turtiler gelip aldılar direkt onlara gittim Supermario'da gece iş çıkışı geldi. Pazar'a kadar onlarda kaldım iş çıkışları Sevgilim de katıldı. C.tesi gecesi Türk gecesi ilan ettik çünkü hava cok soguk dısarı cıkılmaz evde meşgale olsun diye Pınoşla önce yaprak sarma sonra  mantı yaptık. Ulus'a bayağı kar yağdı arabaların üzeri tuttu. Yıldaş aradı napıyorsunuz akşam görüşelim diye biz Turtilerdeyiz sende gel dedim o da oraya geldi cümbür cemaat önce mamaları hüplettik sonra Wii Turnuvası yaptık. Ama ben yarım saatte bir uyudum uyandım onlara eşlik ettim falan. Gece 03:00'de uyumuşlar ben tabi çoktan cortingen olmuştum. Makara gırgır güzel geçti vakit.

Pazar sabah Supermario'nun işe çağrılmasıyla kargalar shitini yemeden yola çıktık. Ben evde İz' tv sabah kuşağından öğlene kadar gözümü kırpmadan onları izledim. Öğleden sonra TV 8'de Aş kendini başlıyor onu izlerken artık takatim kalmamış şekilde Supermario'yu arayıp Allah ne verdiyse söyledim. Gözyaşlarım sel oldu pazar gnü bile mesai beni zıvanadan çıkardı. O da allem edip kallem edip yarım saate geldi. Onu görünce tüm hırçınlıgım gitti. Kocaman sarıldım, çok özledim birlikte vakit geçirmeyi. Giyindik çıktık İkea'ya önce karnımızı doyurduk İkea köfteleriyle sonra bebek bölümünde yataklara baktık. Yol boyunca elini bırakmak istemedim ve bırakmadım da. Vites'de bile elim ellerinin üzerindeydi. Ben aşk kadınıyım kesin, ne para ne pul hiçbirşey birlikte geçirdiğimiz yarım saatten kıymetli gelmiyor gözüme. 1saat dolaştık ve ben yoruldum Supermario'nun da vücudu günlerdir çok çalışmaktan kırılıyor zaten evimize gidip pinekledik.

Sonra bir yemek faslı daha Kutlu evde oluş günü " ilan ettim bugunü deyip hoşuna gidecek ne varsa yaptım.  O da evi kışlık konuma geçirdi peteklerin önünü açtık daha iyi ısınsın diye. Ve Maç keyfi, bardakta mısırlardan canı istedi Supermario'nun superfresh'in bir paket mısırını Tefal Clipso'nun buharda pişirme aparatıyla yaptım sonra tereyag ve pullbiber ekleyip bardaklarda tükettik uff ne güzel olduu FB - Ankaragücüyle onaydı yenildi 2-1 ben uyumuşum tabi ve elektrikler gitmiş. Doğalgaz'da kapanıyor tabi. Ne soguk oldu ev . Gece geldi biranda tv enyüksek sesinde çalışmaya başlayınca fırladık resmen yataktan.  Bugun kontrolüm var Sevgilim'de geliyor, ilk kez dinleyecek kalp atışını çok heyecanlanlı. Öğlen kimbilir belki birlikte yemek yicek zamanımız da kalır.