1 Aralık 2010 Çarşamba

En En En

Hayata karşı hırslarım yok benim, en  en en olmak gibi bir çabam olmadı hiç keyif almaya çalışıyorum bulundugum her ortamdan. Çünkü paran varsa biter, popülariten varsa geçer, güzelsen yarın ne getirir bilemezsin. Böbürlenecek kadar tapusu üzerimize değil yaşamın. Ama ben bugün ağzım kulaklarımda geziyorum. En en en mutlulardan biri benim. Ansızın hiç beklemezken geldi bu paket. Sırf o çizip gönderdiği resim, notlar bile benden almışken(buguladım bir kısmını özel :)  içinden birde bunlar çıktı, biri benim gönlüm olsun diye enfes fb'li biri alıştırma yapmak kendi gönlü olsun diye harika cat'li:)))
Çok çok çok çok mutlu oldum Yasssiimm, EN şanslılardan biriyim ben km'lerce uzaktan birilerinin heyecanınıza bukadar ortak olması,  kurduğumuz arkadaşlığımız paylaştığımız bir dolu şey.Canımsın.. Çok teşekkürler.. çokkkk. Kesin hayvanlarla ilişkisini sana ve supermario'ya bırakıcam ikiniz annesine benzettmiyceksiniz miniği:)