29 Aralık 2010 Çarşamba

En Güzel Yılbaşı Hediyesi

Biraz önce telefon geldi Dr. arıyormuş hatta kalın dediler ama saniyeler içinde içimden 10587 tane soru geçti Hayır sonuçlar pazartesi çıkacaktı niye arıyor kesin bir terslik çıktı diye kalbim yerinde çıktı çıkacak.

Merhaba dedi merhaba dedim, direkt hayırdır diyerek devam ettim. Gözlerim dolu dolu. Dr. en cool haliyle arayamaz mıyım hastamı merak ettim dedi gülerek, gülmedim bile buyrun dinliyorum dedim en net, en sakin tavrımla. Sonuçlar çıktı tertemiz negatif demesiyle kahkahayı atmam bir oldu. tüm duyguları aynı anda yaşadım dakikalar içinde o kahkaha bile neyin kahkasıydı çok da bilinçli değilim. Laboratuar sıkı çalışmış yılbaşı hediyesi olsun istedim size dedi. Teşekkürün bini bi para, Çok rahatladım çokk.

Ayrıca ben o yazıyı yazdığım da heyecanıma stressime ortak oldunuz, rahatlatmaya çalıştınız ya. Bin teşekkür her birinize.