20 Aralık 2010 Pazartesi

Uff bu ne şimdi

Annem bugün evine dönüyor. Rekor kırdı 5 gün kalarak. Haftasonu negüzel birlikte kahvaltı yaptık sonra tüm gün tv'nun servisden gelmesini bekledik gelmedi üzülmedik kurabiye pişirdik. Supermario söz verdi kızlar bekleyin yarın ucurucam sizi diye. Pazar canımız istemedi çıkmadık sonra istedi biranda dışarda bulduk kendimizi. Negüzeldi yahu.. Eve gidince onun olmayacağını bilmek öyle aman aman düşkünlüğüm olmasada anneme nasıl kötü  hissettirdi bana kendimi. Az önce telefonda konuştuk evi süpürmüş havalandırmış yemeği hazırlamış ve kadıköy'de sahil'de oturuyormuş. Evet , gözlerim dolu dolu bu ne anlamadım şimdi. Beni kandırıyor dr. sanırım karnımda bebek falan yok, ne aşeriyorum, ne miğdem bulanıyor, ne kusuyorum,ne başım dönüyor vs vs. hiç birşey hissetmiyorum diyordum fiziksel değişiklikler dışında duygusal mod'a girdim sanırım artık.