6 Aralık 2010 Pazartesi

Doyasıya Uykuya İhtiyacım Var

Bir hızlı bir hızlı geçti haftasonu ben hala gece sabah işe gitmemek için ayaküstü kaç takla atabilirim diye düşünüyordum ama işyeri kurtkapanı oldu yerimi boş bırakmıyım diye kuzu kuzu geldim.

Cumartesi Buku'nun kızı Zeyno'nun doğum gününü ilkdefa kutlamak üzere bir araya geldik Zeyno 3. yaşında artık. Giderken hediyesi dışında ona süslü kurabiyeler yaptım, çok sevdi neredeyse hiçbirşey yemeden onlara dadandı:) Buku'nun annesi Milenyum'cum keşke daha çok yaptırsaymış Tuku teyzen dedi, ben yaptım değince şaşırdılar, beğenmelerine çok mutlu oldum. Akşam iş çıkışı Supermario beni aldı ve ordan Turtilere geçtik. Özlemişiz bayağıdır görüşemiyorduk. Bizde ps3 var diye onlara  Nintendo Wii aldırmıştım tam eğlence konsolu çok seviceksiniz diye öylede olmuş keyifleri yerindeydi 4müz baya sardık özellikle bowling oynaması çok keyifli. Aslında kalmıycaktık ama sabaha karşı yatınca eve dönmek gözümüzde büyüdü. Birde fırlama çocuklarını insancıl saate kadar sabah yanımıza yaklaştırmayacaklarına söz verdiler haha. Sabah 8'de dikiliyor eşek maymunu tam Tsunami ya :D
2010 K.bayramı Alanya Kalesi
Pazar sabah geç uyandık uykumuzu aldık güzel bir kahvaltı yaptık. Saat 2'ye kadar masa basından kalkmadan sohbet çok güzeldi makara gırgır vakit geçti. Onlardan ayrılıp İstinyepark'a geçtik ben çabuk yorulmaya başlamışım kesin aynı katın üstünde bir sağa bir sola gidince pilim bitti. Yemeğimizi yeyip Supermario'nun ablasında maç izlemek için eniştesi çağırmıştı onlara geçtik. Ben çok söylendim eve gitseydık ayaklarımızı uzanıp dinlenseydik diye ama Hafta başından beri okadar davet etmişlerdi ki supermario çalıştıgı için beni, ama erken uyuyorum diye gidemiyordum. Ayıp olacak artık diye gittik. Ben ilkkez maç izlemedim Peloş ablacımla sohbet ettik neler bekliyor diye. Bazı kafama taktıgım şeyler ilaçların etkisiymiş tek bende olmadıgını anlayınca rahatladım.

Uf akşam olsun doyasıya uyuyabileyimm.