27 Aralık 2010 Pazartesi

Uzun Zamandır

Annem anne olunca anlarsın diyordu. Yok ben daha olmadım ki, ama birazdan 2'li test'e giricem kalbimde çok uzun zamandır hissetmediğim bir çarpıntı var.
Benim olan ama benim olduğunu daha hiç hissetmediğim, takribi bir 3 ay daha hissedemeyeceğim, çoğunlukla unuttuğum ama geceden beri defalarca düşündüğüm birşey için endişeleniyorum, tuhaf cidden. Diliyorum sorunsuzca geçsin boğazımdaki yumruk, nefesimdeki hız yerini kocaman bir ohh'la değiştirsin.

* 13:35 : Dr.dan geldim ben sanıyordum ki aynı gün içerisinde sonucları veriyorlar meğer 1 hafta sonra çıkıcakmış. Bu süreç stressli geçicek tabi. Ama dr. rahatlatıcı konuştu, pozitif düşünüceksin.
Pozitif düşünücem. Ultrason çıktıklarında busefer gördüm parmakları elleri gözüküyor. saydım tam 5 tn parmağı var:) hatta elini kaldırdığında çıktısını aldı dr. bakınca el sallıyor gibi gözüküyor. Mutluluk tarifsiz. Yeni randevu 17 Ocak. Artık gittiğimde cinsiyetide belli olur sağlıklı sıhhatli hayırlısıyla.Artık büyümüş 5,87 cm:) Ama Ayfertito az önce ultrason fotografına bakıp ordan bişiler gördüğünü iddia etti:) . Gösterdi miniğin miniğini haha. Bilmem ben çok anlamıyorum  bakalım 3 haftasonra belli olur.