24 Aralık 2010 Cuma

İzin Kağıdı

Haftalar sonra hafta içi akşam dışarı çıkabildik. Dün kayıtlara geçsin istiyorum Supermario erken kaçmak için İzin kağıdına; Eşim'in yanında olmama ihtiyacı var yazmış çok güldüm söylediğinde. Hakikaten öyle artık.
Hemen giyindik çıktık  Optimum Avm'ne gittik, önce yemeğimizi yedik sonra mağazalara baktık. Aslında ben birşeyler alırım diyordum nedense kendime hiçbirşey bakmak cazip gelmiyor şu sıralar varsa yoksa minik geçiyor aklımdan. Ama cinsiyeti belli olmadığı için bakıp bakıp çıktık.
Ev için market alışverişi derken vakit geçtikce yorgunlugum arttı.
Toplamda saat 20:00'de Avm'ne girdik çıktığımızda 21,30'du hepi topu 1,5 saat aman Allah'ım yok böyle yorgunluk. Bildiğin yürüyemez hale geldim. Supermario'nun Lador'u sıfıra sıfır parketmek gibi bir huyu var neymiş azıcık boşluk kalırsa olmazmış komik olurmuş millet bu nasıl ehliyet almış dermiş çünkü kendisi herkesle dalga geçiyormuş birileri de onla dalga geçemezmiş miş muş müş vs :D tüm kapılar açılmıyordu normal olarak o Poşetleri yerleştirirken ben ayakta duracak takatimi çoktan bitirmiştim ön koltuktan co pilota geçiş yapmaya çalışırken Supermario'nun oooo şşşşş n'pıyorsun sesleriyle kendime geldim. Yeap unuttum gene ben hamileyim ayaklarımın bukadar sürede nakavt olması da buyüzden.

Mecidiyeköyden şişli osmanbey elmdağ taksim ordan istiklal cad. tavaf ordan beşiktaşa yürür ortaköye devam eder sonra otobüsle eve dönerdik hey gidi günler gençmişiz ozaman:)

foto