3 Aralık 2010 Cuma

Mutluluk Hormonu Akşamdan Kanıma Girmiş Galiba

Hava öyle güzelki sanki bahar'a giriyoruz. Enerjim çok yüksek içim içime sığmıyor. Bugün çok mutlu uyandım akşam yaptığım tatlının vücuduma daha fazla endorfin salgılamış olması muhtemel yada Supermario geldiğinde günler sonra uyanıp biraz sohbet edebilmemiz. Yada akşam 22:00'den sonra dışarı çıkarız diye düşünmem beni motive ediyor olabilir :P
2010 K.Bayramı Antalyada Kaldığımız Otel Torosların Yamacında
Bir tezim var insan çok çalışan bir kocası varsa para harcıyamıyor :)) Ciddiyim, düşündüm Supermario akşamları geç geliyor ve biz uzun zamandır dışarı çıkmıyoruz ye iç otur paso. Millet o birikimleri boşuna yapmıyormuş 1 hafta dışarı çıkma yetiyor :P

Dün akşam Yıldaş aradı akşam organizasyon yapalım toplanalım diye, Supermario izin alamaz çok yoğunlar dedim, ayrıca banada anlatma organizasyon aşermiyim , gecenin bir yarısı canım carting çeker götürcek kimsede yok coşmıyım tek başıma diye, güldük bayağı.

Birde evi milliyet emlak ve sahibinden.com'a koydum arayan oluyor ciddi ciddi.  Zaten tek emlakcıyla olmaz birkaç yere verin diyordu herkes.Bakalım hayırlısı.