23 Aralık 2010 Perşembe

Gıcık Oldum

Öksürük beni yormaya devam ediyor. Bildiğin yarış halindeyiz ilaç içmiycem diyorum o da içmezsen geçmiycem diyor. Dün kalkıcak dermanım yoktu işe gelip. Evde dinledim ki hiç konuşmadım normal olarak evde kimse olmadığı için. Tüm gün içinde 2-3kere öksürmüşümdür. Bol süt ıhlamur takviyesiyle birlikte. En sonunda yenik düştüm ve dr. verdiği gebelikte kullanılabilinen augmentin isimli ilacı içtim. Akşam sıpermario gelince bir iki çift laf eder etmez öksürük gene başladı gıcık şeklinde durmuyor. Sabahı sabah ettim gene. Bugun iş başı ama daha sabah servise biner binmez basladı öglen gidip hastaneye rapor alıcam bugün ve yarın için dinlenmeden geçmiycek belli.

* dün 200 gr. kadar kornişon turşu yedim pişman değilim:P

ekleme 13,30: Kendimi daha iyi hissetmeye basladıgım için dr. gitmedim, daha zor günler olabilir işyerindeki kredimi bitirmiyim diyorum :)