30 Aralık 2010 Perşembe

Hediyeleşme Blog'dan Blog'a

Hani Yılbaşı Çekilimiz vardı, Seda'nın organize ettiği. Hediyeler sahiplerine ulaşıncaya kadar kimse kimden geleceğini bilmiyordu. İşte ben Elif'e çıkmışım. Normal de kargoyla gelir hediyeler. Ama bu sefer bir fark oldu. Danışmadan paket için çağrıldıgımda ne oldugunu çok da anlamadan laylay aşağı indim ki Meğer Elif'le çok yakınmış işyerlerimiz o da kendi elleriyle vermek istemiş. Ben tabi önce algılama anlama aşamalarında gidip gelirken onu görünce çok şaşırdığımı itiraf etmeliyim. Çok vakti yokmuş o da öğlen arası kaçamak yapmış buraya kadar gelmişsin bir çay içseydik sözlerim havada kalınca bir dahaki sefere ozaman diye anlaştık. Tanıştığımıza çok sevindim Elif. Umarım birdaha görüşme fırsatımız olur, güzel bir deneyim oldu benim içinde:)Hediyeler içinde ayrıca teşekkürler hem bana sımsıcak tutacak bir çorap hem miniğe herbiri ayrı ayrı özenle sarılmış hepsinde incecik notlar. Mailini blogun da bulamadığım, yorumlarında herkese acık olmadıgı için birşeyler yazamadım sana bilgine.

Bir Yılbaşı seramonisi daha bitti benim hediyem de eli kulagında'dır gitmiştir sanırım. Seda'ya kocaman teşekkürler.