23 Mayıs 2011 Pazartesi

Gerginim

Enfes bir hafta sonu geçti aslında bol gezmeli, çokca eğlendiğimiz ama  bu gün gene berbat şekilde uyandım. Cuma işyerinde daha fazla zaman geçiremeyice dr. gittim. kaşıntılar için. test yaptılar bugün sonuclar cıkıyor. perşembe gününün aynısı bir gece daha oldu dün akşam ne uyuyabildim ne kaşıntılar dindi, gene salona taşındık berbat bir geceydi. İşe adımımı attıgımdan beri 08'den itibaren deli gibi Dr.'un mesaiye baslamasını bekliyorum.

Şimdi aradım karaciğerle ilgili bir sorun yokmuş kaşıntılarda, uykusuzluk ise artık son ayların verdiği bir hal. Çok gerginim. Sıkıldım! Ben böyle kaşıntı ne gördüm birine ne duydum. Karnım kollarım her tarafım çizik içinde tırnak yetmediği için kaşıntıları dindirmeye tarak izleri var her yanımda. Sinirlerim çok bozuldu hem uykusuzluk hem kaşınma hali beni çok geriyor.

Şuan dokunsalar ağlıycam izine ayrıl diyor arkadaşlarım ama diğer türlü bebek doğunca ondan erken ayrılmak zorunda kalıcak olmak üzeceği için, hadi ha gayret biraz daha sabret diye telkinle geçiriyorum.

Lütfen biraz uyuyabilsem ve şu kaşıntılar geçse! biraz..