9 Mayıs 2011 Pazartesi

ilk anneler günü, fasülye'den

Fırın makarna'nın üzeri kızarmış mı telaşımız en derin mevzumuzdu o sırada annemle, yemeği hazırlama seramonimizi böldü zil. Biraz geç kalarak da olsa Supermario geldi yaşasınn diye kapıyı bir heves açtım.Bu hafta sonu da full çalıştı çünkü. Elindeki buket yüzünü kapatan biri, bebi'nin adını soyadını söyleyip anneler gününüz için size göndermiş dedi. Ben supermario'yu beklerken adamı görüp bir de bebi'nin adını söyleyince direkt ne diceğimi şaşırıp buz gibi bir teşekkür ettim ama hala çokk şaşkındım. Dank süresi bir kaç saniyeyi buldu. Annem direkt bu çocuk çok ömür kırkyıl düşünsem aklıma gelmez dedi.
Ardından supermario geldi kocaman kocaman sarıldım,
seneye kendi elleriyle verecek dedi, içten içten fasülye'den kutladığım ilk anneler günüm oldu.
Çok tatlı bir süprizdi,Seni Sevmeyi çokk seviyorum sevgilim. İyiki varsın.
 Anne adaylığından anneliğe terfiye alışıyorum sanırım.
Geri sayım Son 9 hafta çok heyecanlı.