20 Mayıs 2011 Cuma

Uyku Kabusu

Aslında dün güzeldi ama ben geceyi yazmak istiyorum kabus gibiydi. Yarım gibi eve geldik biraz oyalandıktan sonra uyku modu için ışıklar söndü. Uyumam ne mümkün bir sağa bir sola dönüp durdum bebi parti veriyor içerde. Saat 02:05 geçe Supermario tv uyku getirir kafanı dagıtır salona geçelim dedi kalktık salona yastıgı yorganı götürüp. Tv açtım izle izle izle ı ıh lanet uyku gelmiyor. Gelmemesi bir tarafa bebi göğüs kafesime baskı yapıyor düz yatınca, yanlara dönersem uyuşma oluyor 03,30 oldu ben hala aptal uykunun beni alıp götürmesini bekliyorum kıvrana kıvrana. O arada sızmışım ezan'la birlikte yeniden uyandım lavabo ihtiyacı bitmiyor sanırım her gece 5-6 kez kalkıyorumdur. Ve gene uyku gitti uyuyamıyorum, uyuyamayınca agresiflik had safhaya çıkıyor. Sabah saatin alarmına sövmek istedim sırasımıydı diye tam uykum gelmişti! Şu an biri dokunsa hırsımı çıkarsam çok gerginim.

Bir de karnım, kollarım, çenem, bacaklarım pütür pütür isilik gibi oldu ve çok ama çokkk kaşınıyorlar  hafta basından beri geçer geçer dedim en son Pnr'ın gazıyla doktora gitmeye karar verdim. Supermario veya annemde olsa 50 kere kafalarının etini yemiştim gidin doktora diye ama kendime olunca pek rahat davranıyorum. Vucüduma son zamanlarda bir tek dr.'un verdiği iğne dışında yabancı birşey girmedi. Yapsa yapsa o aleji yapmış olabilir gibi geliyor bu gün bir göstericem. 

Kurbağa gözlerim, tepemde sinirlerim, uyuşmuş bir bedenim. Bu gün çabuk bitebilir mi Lütfen!

* dün gece Kütahya'da 5,9 oranında bir deprem olmuş. 2 ölü 79 yaralı var. İstanbul'da da hissetmiş 22:00 gibi bazıları. Biz hiç birşey anlamadık. Allah'a emanet yaşıyoruz, çok korkutucu İstanbul depreminin kapıda olduğunu bilmek!