17 Mayıs 2011 Salı

Güneş Açtı Sonunda

Harika bir hafta sonuydu günlerdir esen buz gibi rüzgara inat şort ve parmak arası terlikle dolaşılacak kadar güzeldi hava. Cumartesi günü işi erken bitip 7 olmadan eve gelen Supermario'yu görünce benim için iyi geçmemesine sebep yoktu zaten. Gündüz ben kadıköy'de arkadaşlarımla dolaşıp biraz alışveriş yaptım çok yorulmadan eve dönmem gerekiyordu çünkü akşam eğlenmeye gidicektik. Yol bize süpriz cıkarmasaydı daha güzel olacaktı. Emanet arabayla yola çıkınca olmuyor malesef. Baya keyfimiz kaçtı gidiceğimiz yere gidemedik gerekli işlemleri yapıp daha yakınlarda 22:30'dan sonra Ortaköy' geçtik.
Eminim o sinirle eve gitseydik kafamız dağılmazdı ortaköy'e akşam gitmeyeli baya olmuştu öyle güzel geldiki açık hava. Gevşedik rahatladık. Yarımı geçiyordu eve doğru yola çıktık.
Pazar günü uzun zamandır ilk defa 10:30'a kadar uyudum. Hafta sonları erken kalkmaktan nefret ediyorum tadını cıkararak uyumak sonra aheste aheste kahvaltıyı yapmak gibisi yok. Ben kahvaltıyı hazırlarken Supermario babasıyla ufak bir işleri vardı onları halletmeye gitti. 1 saatte döndü ben de kahvaltıyı hazırlamıştım güzelce karnımızı doyurup açıkhavaya daha fazla dayanamayıp cadde'ye gittik. Maç günü + güzel havayla birleşince hınca hınç doluydu heryer. Bebi'nin olanca büyüklüğünden dolayı herkes laf atıyor genç kızlar ay ne güzelll, teyzeler kızım dinlen doğum yakın erkek değil mi diye her gittiğimiz yerde çok tatlı tepkiler veriyor insanlar. Geçtiğimiz gün bir kız yanıma gelip karnımı sevdikten sonra tv'da görsem sizin karnınızı hiç inandırıcı olmamış zayıf kızın karnına bağlamışlar aparatı hiç hamile öyle olur mu derdim dedi :)) Son zamanlarda duyduklarımdan top 5 yapsam 1 nmarayı alırdı sözleri:))
Acıkan karınlarımızı doyurup eve geçtik, arkadaşlar aradı niye haber vermediniz supermario izinliydi madem buluşurduk diye. Ama uzun zamandır birlikte birşeyler yapamadığımız için kimseyi aramak gelmiyordu içimizden. Haftaya dedik ama haftaya da okadar program var ki bakalım nasıl yapıcaz. Akşam maç vakti şampiyonluğa bir hafta kala kafa kafaya gidiyor FB, Trabzonspor'la averajlı bizim üstünlüğümüz var. Son maçı alırsak biz şampiyonuz. Çok heyecanlı güzel bir maç oldu yendik Ankaragücü'nü. Bakalım haftaya neler olacak.