27 Mayıs 2011 Cuma

Peest

Geri sayıma girmişken dışı seni içi beni yakar modu'da beraberinde gelmeye başladı. Ben bır haftadır evde kaşıntı dinsin uykum gelsin diye bekleyip durdum. Hiç biri iflah olmadı pes eden gene ben. Gunde 3 defa rahatlatsın diye duş  bepanten merhem + mustela krem sürüp duruyorum.
Evde tek gundemımız bu 3 saat uyursam mutlu oluyorum o derece coştu herşey. Bunlar dışında evde olacagım süre içerisinde 3 yıldır almamakta direndiğimiz neti baglattık eve. Hoş supermario'ya kalsa gene ıstemıyordu sırf benım canım sıkılmasın dıye razı oldu. Çünkü etrafımızdaki çiftler netten yazışır olmuşlar herkesde bır bılgısayar ıletısımler kopmuş diye düşünüyoruz. Ben zaten evdeki lap top benım nette yapacagım işlere yavas kalır dıye 3 hafta önce bır lap top daha aldık şuan eskisini o yenısını ben kullanıyorum. yan yana ilk gun surf''u yapıyoruz:) you tube da fb videoları izleyip duruyor:) 

Bu arada o da bir haftadır 6,30 da ckıyor işten dünyalar benım nasıl güzel geliyor hava aydınlıkken evde vakıt geçırmek. resmen bırlıkte vakıt geçırmeyı özlemısız dısarı bıle cıkmıyoruz aksamları. Patronları dubai de fuarda öglende ikeaya kaçtık :)  Bu akşam guzel bır yemek yedık keyıfım keyıf. Pazartesı bıtıcek mesaıler baslayacak dıye dunler geçmesın istiyorum resmen.