20 Nisan 2010 Salı

Şovalye Olsun Senin Adın

* Nisoşkam ilk flörtünü yaşıyor. Öyle heycanlıydı ki anlatırken
"teysoş benim çıktığım bir çocuk var"
-Nereye çıkıyorsunuz teysecim .
"Henüz biyere çıkmadık ama okuldan birlikte çıktık"
-Peki nasıl oldu ?
"Bana gelip Nisoşka benimle çıkarmısın dedi bende kabul ettim
- Onu gayet ciddiye alarak, ilerde ne olcakmış dedim
" yok teyse ben uzun vadeli düşünmüyorum 3-4 gün çıkar bırakırım büyüyünce ne isterse olsun dedi:D
- Peki çıkmak nasıl birşey oluyor napıcaksınız dedim
"Okulun yanındaki apartmanın merdivenlerine oturduk, zil çalınca sınıfa girdik ama çok güzel oturduk yaaa
dedi ve ben daha fazla ciddi kalamadım çay içiyordum püskürtmek anca anlatır gülmemdeki o efekti.
12 yaşına girmesne 2 ay kala benim minik yegenim büyümüşde "çıktığı" varmış, çok özelsin ve hep çok zekisin ama çok safsın minikeşekmaymunum yesin teysen seni.
* İzlanda'da yaşanan adının telaffuz ederken bile zorlandığmız "Eyjafjallajökull"yanardağın faaliyete geçmesi birçok avrupa ülkesi gibi bizide etkiledi. THY dün 570 sefer iptal etti. Devamlı bir kül bulutunun yagmurla birlikte ayrışıp asit şeklinde yagacagı konuşuluyor. Bugünden için hastaların dışarı çıkmaması istendi Tv'larda birçok uzman tarafından. Bende şemsiyem ve şapkamı takarak geldim şirkete. Otobüsler ek sefer yapmışlar Türkiye'den Avrupaya yüksek rakamlara 200€ 'ya yolcuları taşıyorlar. 40 yolcu taşıyan Devlet Demiryolları kapasitesini artırıp günde 620 yolcu taşımaya başlamış ek vagonlar konarak.

* Yurtdısına cıkalım diye heyecan yaparız domuz gribi hortlar, 2 gün boş bulduk biryere kaçalım deriz kül bulutları etrafı sarar bakalım bu 23 nisan tatili nasıl geçicek mahsur kalmasak bari oralarda:D

* Kimisi bayılır Orkide'ye falan ben  sadece sokak satıcılarında gördüğüm  bir çiçek var ona bayılıyorum beni çok mutlu ediyor Papatya'lardan sonra, çiçeğin adı hüsn-ü yusuf muş ada bak. Diyorumki supermario'ya alıken Şovalye çiçeği diyerek iste. Her gittiğinde böyle dersen bir zaman sonra satıcılar " bazıları buna Şovalye çiçeği'de diyor diye tanıtır ve sonra o isimden tamamen kurutulup daha havalı bir Ad'a kavuşurlar, böyle iste diyorum.  Çok bilim kurgu da izlemiyorsun sen niye böylesin diyor:D