19 Nisan 2010 Pazartesi

İki Kurt Adam, Bir Kurt Kız

Cuma günü supermario'nun anne ve babasıyla cadde'ye gittik. Yemeklerimizi söyledik sohbet muhabbet , onlarında aklına girip 23 nisan için bir tur ayarlamıştım heyecanlılardı görecekleri yerler için. Bizimda farklı bir tur'a gideceğimizi öğrenince ama siz hiç bişi söylemiyorsunuz dediler:) Supermario'nun dengesiz işyerinden kaynaklı söylemediğimizi söyledik:PSonra ben cüzdanımı kaybettiğimi sandım heryeri aradık yok eve gelip iptal ettirecektik ki cantamdan cıktı. Nasıl bir soğukkanlılık bendeki hiç panik olmuyorum böyle anlarda.
Pazar sabahtan 12 gibi ilhn geldi. Kahvaltımızı hazırlarken ben dedimki farkındamısın sevgilim, ilhn İngiltereden geldiğinden beri  3hafta sonudur bizde haftaya evde yokuz kendine kapı aramalı, güldük bayağı, haftaya napıcam ben sizsiz diyor:D Eli kolu dolu gelmiş iş bulmadın henüz niye masraf yaptın dedik iddiayı tutturmuş suyunu cıkardık:P

Kahvaltıyı yaptıktan sonra bulaşıkları toplama merasimi yıldaşa çıktı daha dogrusu ben yoruldum diye o yemin vererek toplamaya gönüllü oldu:) Supermario ile ikisi ortalıgı toplarken ben ayaklarımı uzatıp tv izledim:D
Piknik  çantamıza redbul, vodka, cips, kuruyemiş ve bilumum ıvır zıvırı koyup cadde sahile gittik.
Güneş tam tepede herkes sere serpe yayılmış içkisini içenler bisiklete binenler uçurtma uçuranlar bayılıyorum.
Bizde top oynadık sektirmece, zıplatmaca, yakartop

ayrıca iki kişi birşeyi diretirse 3. kişi dogru bildiği şeyden şüphelenmeye başlar düşüncemizi supermario üzerinde denedik. Kıyamam aşkıma yakartopda, topu tutunca can alma diye birşeyin olmadığı yönündeki engin felsefik konuşmalarımıza karşın yoruldu kabul etmesede iddialaşmayı kesti bizimle:D
Maça bir saat kala eve döndük, ben hızlıca aperatif birşeyler hazırladım, supermario nargile yaktı atmosfere tam hazırdık, Yıldaş beşiktaşın yeneceğini düşünüyordu takımına güveni sonsuzdu ben ve kocişde FB alır dedik. Nitekim öyle oldu Maç sonu Yıldaş'daki hezimet fenaydı. Maç biter bitmez Pes ortaya cıktı  ben onları izlerken mutlu olmaya calısıyordum:D Sonra dedim bende oynıyım önce araba yarışı sonra dövüş oynadım tuşlara basmaktan parmağım agrıyınca bıraktım.
Uyumuşum yataga geçtim. Gece 2,30'a kadar devam etmişler bir ara ben kalkıp içeri girdim hala oynuyorlardı, elektrik kesilince bırakmışlar. Sabah servisle geldi yıldaş benle uzun zamandır 07:00'de kalkmayan bünyesi fenalardaydı :D

Çok tatlı bir haftasonuydu havalar güzelleşince en basit şeyi yapmak bile ayrı zevk oluyor.

Ayrıca Yassssiiii  patates oldunuz gördünmü haha