15 Nisan 2010 Perşembe

Tatlı Dağınıklık

Dağınıklığa değecek zamanlar vardır ya, dağılsın boşver deriz keyfimiz bozulmasın dakika kaybolmasın.
Öyle bir akşamdı.
Dün akşam arkadaşlarımız bizdeydi. Supermario muayene için işten erken cıktı, yıldaş'da onun yanına gitti dedimki makarna yap sen bende kalanları hallederim, tuzsuz yagsız bır makarna yapmışlar sağolsunlar ketcap sıka sıka yedik:D
Ysm benim işyerime geldi servisle birlikte geçtik karşıya.

Zaten yıldaş iki kişilik çekirdek ailemizin 3. demirbaşı, 
Birlikte nezaman vakit geçirsek cokgüzel  geçer.

Ben hiçbişi yapmadan yoruldum Parmağımı kestim tavuk doğrarken jubilemi yaptım:P
Bulaşığı o yıkadı salatayı o yaptı.  Supermario'nun kolu yanık oda  getir götürleri yaptı. Kızlar oturdu erkekler çalıştı. Başkasına anlatsan saçma gelicek bir oyunu dakikalarca oynayıp güldük. Tabu naytt yaptık, buraya ayzıyorum birdaha asla beni kimse ysmle eş yapamaz 1 ileri gittiysek 8  geri gittik ahahha fena fenaaa
pazar için plan yaptık sahilde kahvaltı kareli örtümüzle sonra akşam bizde maç keyfi.

Supermario ve ysm nekadar tutuksa şebekce fotolar çekilip saçma sapan oyunlar oynamaya, ben ve yıldaş o kadar gaza getirdik. Onlar çüş dedikce biz dozu artırdık. Sonra çok eğlendik deyip durdular baştan agız kenarıyla baksalarda:D
Herzaman aklıma şu geliyor, iki kişi arasındaki en önemli bağ fani maddesel şeyler değil tamamen güzel vakit geçirebilmek, eğlenceli olabilmektir. Gerisi teferruat, bunu yakalayanlar ilerler, ota shite takılanlar mutsuzluga mahkumdur:)

Eğlenceli bir akşamdı, geceden darmadağan bir mutfak kaldı ama olsun :) 
Onları supermario karşıya bıraktı geç saat oldugu için öyle uyuşuktum ki yolcu etmeeye koltuktan kalkmadan öperek gönderdim:D