2 Nisan 2010 Cuma

Bir Ortaköy Yaptık Geldik

Telefon açtı ben çalışırken süper bir planım var ben gelirken sana kıyafet getiriyim annemleride alalım Ortaköy'e gidelim hava süper. Hemen aradım annemi hazırlanın iş çıkışı sizide alıcaz diye. Nisoşka 1nisan şakası yapıp gelmek istemediğini söyledi. Bende kızdım okadar özledim diyorsun niye gelmiyorsun diye. Annemde  agzından kaçırdı 1nisan şakası yapıyor diye. Sen bunu duy ortalıgı ayaga kaldır ben söylicektim teyseme diye yok böyle bir ağlaama:D Tam ergenlik zamanları pek duygusal kendisi haha
Biz gittiğimizde hava aydınlık Ortaköy Turist doluydu, yemeklerimizi yedik sonra ben işten falan cıkarırlarsa aklımdaki fikirleri anlattım, supermario herzaman yaptıgı gibi ti'ye aldı. Ben nişanlıyken ev alalım dediğimde nasıl dalga geçtiyse 7+1 dubleks al diye, evlendikten sonra Lador'u almak için hesap kitap yaparken ferrari keser bizi diye şimdi de öyle yaptı. Sonra bunlarda gerçek olunca gene pay cıkarırsın kendine ben hiçbir zaman kendimi ortaya atmıyorum "ben düşündüm ben yaptım" demiyorum hep "biz" diyorum. Ama sen hiç bana destek olmuyorsun, hep kendi kendimi motive ediyorum birşeyleri yapabilmek için sonra gene biz yaptık diye dolaşıyoruz adaletmi bu dedim güldü, bende güldüm :P 

Havayı güzelce içimize çektik nekadar sık gelirsem geliyim hep cok özlüyorum ortaköyü 4yılım geçti burada koskoca ne anılar, hayaller, şımarıklıklar, çocukluklar, gözyaşları, gülmekten yerlerde sürünmeler,  çok özel çokk. 
Sonra Nisoşka eşekmaymunu sığmadığı salıncaklara bindi biz dolaştık biraz. Güneş gidince hava esmeye başladı Esma Sultan 'ı tam karşısında gören tatlı mı tatlı bir cafe'ye girdik. 
Annem sigara içiyor supermario nargile içiyor teras pakladı, Bogaz bir tarafda, Esma Sultan diğer yanda. 
En tatlısı güzel makara gırgır oldu. Nisoşka hiç susmadan anlattı Supermario ve ben dalga geçtik:D Annem kıyamadı her lafına en ciddi haliyle dinledi :D Nisoşka şebeklik yaptı biz güldük ne tatlı güzel bir akşamdı.