21 Nisan 2010 Çarşamba

İlişkimizdeki Güvensizlik

Sabah supermario ceptelefonunu evde unutunca benı servis bırakır bırakmaz eve dönüp almış geceden kalan bulaşıkları yıkamış etrafı toplamış sonra işine gitmiş eve gidince tertemiz evi görünce içim açıldı. Zaten dün 22 aydır ilk defa aksam eve dönerken servisi kaçırdım. Metrobüs'le gittim sıkış tıkış sonra indiğim yerden minibüse bindim sıkış tıkış ötesi indiğimde terden ölücektim sırıl sıklam oldum. Ama cok hızlı gittim yani 40 dakikada geldim ki akşam saati anadolu yakasından avrupa yakasına bukadar uygun gitmek imkansız.
Supermario'nun anne ve babasının evlerinin önünden geçmem gerekiyor kendi evimize gitmek için onlarda balkondaydılar sohbet ettik biraz o sırada kocim işten çıkmış hızla beni almak için minibüs duragına gidiyordu benı görünce döndü. Yemeğe davet ettiler içeri girdik yenı aldıkları fotograf makinalarının ayarını yapıp
Sonra evde giyinme sefası o'numu giysem bunu mu derken supermario'yu gayet tarz giydirdim boynunda şalı pantolonu falan baya hoş oldu ama kendim bir kot bir tshirt giydimm çıktım çok düşününce hiçbişi giyilmiyor:D şirinliğim yeter dedim:Pp
 Palladium'a gittik yemek canavarları olarak aklımızdan geçmeyen şey yok. onuda yiyelim bunuda yiyelim tam açlarr. Neyse yemeklerimizi aldık mayonez bitti ben almaya kalktım ama alırken tavuk parçalarımı saydım
arkamdan iş cevirip yemesin diye hahaha 
Allahım yemek konusunda asla güvenmiyoruz birbirimize:D Kesin biri diğerininkini götürüyor. Geçen supermario'nun 4 adet tavugunu yemiştim hiç farkına varmamıştı yemekten sonra söylediğimde yüzündeki nasıl kandım ifadesini asla unutmam:D  Şimdi intikam sırası ondaydı ama ben sayınca kacıcak alanıda kalmadı. O da yarısını yemiş tavugun yediği kısmı koymuş kutuya alt kısımda gözükmüyor ben elime alınca anladım tabı normalde dikkat etmesem farketmem minik cıglıgım ufak caplı şok :D çok rezilizzz

Ya ama yemekten sonra sölicektim cümlembile hazırdı niye anladınnn ki diyor:D  Kendini cok zeki sanma dicekmiş ama içinde kaldı zekam'da kabul gördü hahaha

Eve geldik ve Ps'de 2el futbol real madrid'le oynadm:P
6el de araba yarışı yaptık

Güzel bir akşamdı ama uyku yetmedi uykummm varr