30 Nisan 2010 Cuma

Saniye'nin Tadını Çıkar

Yemek hazırlarken mutfakta içerdeki tv'nun sesi az geliyor ufacık ev olmasına ragmen böyle garip bir kopukluk oluyor. Son ses acıyorum ki diğer yandan kulagımda haberleri duyabileyim. Ve nefretlik geliyor bu bağımsız milletvekili Kamer Genç'in abuk subuk hallerinden. Resmen show baska birşey değil. Birde televizyonlar onu iyi birşeymiş, palet'in renkli parçalarından biriymiş gibi sunmuyorlar mı.
Eminim tv'na cıkmadığı hergün'ün acısını acaba ne saçmalarımda cıkarım diye düşünerek geçiriyordur.
(tatilde bir köyün içinden geçerken gördüğüm bir dükkan hala tv tamiri yapan birilerinin varolşu ne tuhaf gelmişti)

Güzelce bir salata yaptım kendime, Supermario'da dünden kalan pilav ve Hünkar beğendi'yi bitirdi ona da ayrı bir kase salata yaptım. Geçtik masamızın başına hızlıca bittirdik haberleri izleyerek yemeğimizi. Aşk-ı memnu başlamasına yakın nargileyi yaktı kociş. Abur cubur time başladı:D
 Ben karadut,portakal,elma,muz dörtlüsüyle bir tabak hazırladım.
Diğer yanda kuruyemiş, yanında kagıt helva, pişmaniye, nutella kaşıklayarak, jelibon şuan aklıma gelenler
shitboğaz ailesi olarak geriye kalan boş kagıtları keşke fotografını cekseymişim mini dağ yığını:D

Aku'yu dün aradım ameliyattan yenı cıkmıştı, bugun aradım yogun bakımda halasıyla konustum. Akşama gelicez dedim göstermıyorlar dedi 1 hafta sonra gelirseniz anca görürebilirsiniz yorulmayın dedi. Kapıdan da olsa konuşamasakda  bir görelim istiyorum. Onun bu ameliyatı benı cok etkiledi.