29 Nisan 2010 Perşembe

Otur İki Dakika Yerinde

Dün akşam uyudugum uykudan sonra kendime gelebildim. Çünkü tatil'den geldik 3 saat uykuyla işe gittim eve geldik üstümüzü değiştirip pazartesi supermario'nun eniştesinin doğum gününe gittik geç saatte eve döndük Uyandık Salı işe gittik akşam geldik üstümüzü değiştirip Pınoşun doğum gününe gittik. 02'de uyumak için hamlemi yapmıştım sabah okadar uykusuzlugun ardından işe geç kaldım. Acısı çıktı yani:)
Dün akşam eve giderken duş alır sonra yemek bile yemeden uyurum diyordum.
Eve gittim 18:30, duşa girmeden haşlanması için etleri koydum düdüklüye Tefal'in düdüklü tenceresi Clipso öyle süpersonik bişey ki 5 dakikada tavuk haslıyor, 8 dakikada et haslıyor onu almak hakikaten yaptıgım en güzel iş olmuş çünkü eve gelince cok az zaman kalıyor yemek yapmak için. Buzluktan çözülmemiş eti koydum 11dakikada haslandı.Sonra pilav salata ve hünkarbeğendi yaptım yanına. Yemeği yeyip masayı topladıgımızda saat 20'00di.

Evimizde olmayı özlediğimiz ayaklarımızı uzatıp nargile içtiğimiz bir akşamdı. Benim gözler 20:30'da kapanmaya başladı ama 22:30'a kadar dayandım:p

Ayrıca bugun akuş ameliyat olucak kalbinden:( cuma'ya kadar yogun bakımda kalıcak. Onun için endişeleniyorum Sabah aradım sesi titrek geliyordu. Dua etmekten baska bir yardımım olamıyor ne yazıkki. Hayırlısıyla Cuma güzel haberlerini yazmak istiyorum.