3 Mayıs 2010 Pazartesi

Bir haftasonu Daha bitti

Biz bu haftasonu  şöyle bir kafa dagıtalım diye dışarı çıktık mamalarımızı yiyip alışveriş yapıp 23 gibi eve döndük. Cumartesi supermario izinliydi keyifli bir kahvaltı yaptık uzun zamandan sonra cumartesi ilk defa. Sonra Aku'nun yanına hastane'ye gittik. Tahmin ettiğimden cok daha iyiydi çok mutlu olduk onu öyle görünce Maşallah. Hasta ziyareti kısa olur deyip çıktan sonra bize kalan zamanda ilçeyi turladık. Ben alışveriş yaptım  Supermario dioki akuyu ziyaret 15dakika (elindeki torbaları göstererek) bize maliyeti paha biçilemez :D
Aku iyileşsin anlatıcam dikişleri patlamasın diye onu güldürmemek için nekadar ciddi olsakda gene hoplaya hoplaya güldük:P Yemeği dışarda yedikten sonra eve gidip maçı izledik.  öyle yorulmuşum ki haftasonu olmasına rağmen 22:30'da nakavt oldum.
Pazar'da supermario çalıştı zeyno'nun doğumgünündeydim bende.  İş çıkışı o da katıldı, Kıyafetlerini hazırlamıştım birde not yazdım üzerine mutlu olmuş görünce:)
Akşam 20'e kadar ordaydık sonra eve geçtik . Turtiler geldiler. Sohbet muhabbet derken saat gece yarımda onlar gittilerbizde cumburlop uykuya. Hızlı bir haftasonuydu. Özellikle cumartesi güzeldi. Havalarda sıcacık keyfime diyecek yok. Çarşamba günü baharı karşılamaya gideceğizzzz.