12 Mayıs 2010 Çarşamba

O 1 Çiçek Veriyor, Ben Bin Mutlu Oluyorum

İki mutluluğum var, birincisi havalar müthiş güzel
ikincisi bahçe balkon karışımı alanımıza ki ben bahçe demeyi seviyorum karo olsada yerler, birsürü çiçeğimiz var ve pazar günü aldıklarımızla daha da süper oldu.
(yakapark'da bir ağaç ev )

Eve gidip orada keyif yapmak için, içim içimi yiyor. Dün supermario ve babası mutfaktan oraya bir muslukda yaptılar artık yıkanması daha kolay olacak. Aslında musluk var Apartmana ait bir saati olan ama haram şeyi istemem zaten kullanmadık hiç kör tıpasıyla hala duruyor.

Şimdi şarıl şarıl yıkayabiliriz, ayrıca eskiden sadece yaşlılara özel zannederdim bir çiçeğin açtığını görünce çıkardıkları sevinç nida'larını. Dün sardunya'larımız açmışlar, Gülümüz patladı patlıycak, çileklerimiz minicik olmuşlar. Nasıl rahatlatıyor nasıl mutlu ediyor maşallah diye diye seviyorum.

Su istemeseler bile su vermek istiyorum, cam'ın tülünü aralayıp orada oturup izlerdik tv'nu, fondü yapardım çilekleri bana bana yerdik, nargilemizi orada içerdik geçen yaz. Şimdi akşam olsunda kendimi toprağa adıyım:) son 2,5 saat eve gitmeye.