20 Mayıs 2010 Perşembe

Kutladım Tabi Ovarak

Şimdi dün 19 mayıs tatilini ev'de lavaboları ovarak kutladım. Supermario bırak izinli olmayı mesaisi devam ederek 21:30'da geldi. Salı akşamı Romantik Komedi Filmini izledik sevdim eğlenceliydi, gece 01,30'da uyuyunca 19 Mayıs çarşamba günü benim için öğlen 12'de başladı. Sonra bir gayret evi topla süpür yapıp
kendime kahvaltı ! olarak 15:00'de kısır, mor lahana salatası, körili soyasoslu tavuk ızgara, domates salatalık ve eski kaşar'dan oluşan bir tabak hazırladım ki of diyim. Kısırı bile net dursun diye ölçü kabyla koydum, peyniri tavuga yatak yaptım şimdi bile canım çekti.

Yalnız bendeki o yemeğin görünüşünün güzel olma hali birtek misafir geldiğinde değil. Herkes derdiki evlen göreyim salatayı süslermisin, evlen göreyim zaman kalmıyor pilavı kase ile koymayı bırak çala kaşık koyarsın diye bir dolu saçma sapan cümlelerini kurmuşlardı.

(ayfi'nin masama bıraktıkları wuhuuu yerim onu)
Şuna inanıyorum tembel zevki olmayan insanlar kendi eksilerini birşeylere bahane edip, evli ve çalışıyorsa iş'e,
bebeği varsa çocukla hayatın zorluklarına, evde ve çalışmıyorsa devamlı detay yaptıgı için işlerin yetişmemesine bağlıyor.

Halbuki hepsi trışka bence hayatı planlayarak yaşayınca herşey oluyor. Fazla sıkmamak lazım sonra komik oluyor.

Ne diyordum evet o tabağı Ayhan Sicimoğluyla Renkler Fas'taydı programı izleyerek  yedim. Keşke hergün yayınlansa bayılıyorum. Tabakane'ye shit yetiştirmek deyimini birebir gösterdi :D. Tabakane'de çekim yapmış müthişti atmosfer.

Sonra show plus'da ki JAMIE’S eat to save your life'nı izledim. ingiliz kadınlar yemek yapmayı bilmediği için sürekli fastfood tükettiklerinden kendine görev bilmiş ücretsiz yemek kursu veriyordu. Katılımcılar 3-4yasındaki cocuklarına elma bile soymamış tiplerdi, derine indikce annelerininde yemek yapmadığı cıktı ortaya.. Ne garip fasülye oldugunda küçükken vahlanırdım bunlar görmemişler bile.. güzel bir programdı.

Ben zap yaparken Mhtp geldi. Oturduk kahve içtik birer. Kızını uyuttu bahçeye cıktık sohbet falan derken. Bebiş durmadı heryeri indirmeye başladı sağda solda ne varsa:D düşündümde bebiş fikri hala nadasda kalması en güzeli:p 
O'na çıktık Yns zaten hep geç geldiği için supermario 21,15'de geliyor diye üzülmemle dalga geçti 00'de yemek yiyoruz sen 9:30'a geç diyorsun diye :D Bilmem alışmadığım için tuhaf geliyor.

21'gibi eve indim, kocimin perti çıkmış şekilde geldi. Ay sonuna kadar böyle gidicekmiş akşamları için plan yapma dedi.  Hafta içi dışarı çıkamıycaz 10gün geçermi .

Annem bugun nisoşka ve arkadaşıyla birlikte Çanakkale şehitlik tur'una katıldı günü birlik az önce konuştum gayet keyifliydiler.

Sabah servise geç kaldı metrobüsle geldim.