24 Mayıs 2010 Pazartesi

Haftasonu Pek Uzun

Cuma akşam eve girmeden sokakta burnuma mangal kokuları gelmeye basladı, eve girdim ev bile kokuyor heryere gelmiş kokular. Supermario'nun gelmesine çok var ama evde tek başıma söyleneceğime  arayıp ona mızmızlandım benım canım mangal istiyor Develi'nin Beytisini istiyor sen orada çalışıyorsun hala diye.  Sabret geliyorum 3 saate  çıkar yeriz dedi 21,30'a kadar ışıkları açmadan tv ışığıyla bekledim ama içim geçmiş kenarda sızmışım. Dışarı çıkmak için hiç keyfim kalmadığından gitti aldı geldi beytimden ısırık aldığımda resmen tıp tıp atan seyler vücudumda kestiler tıpışmayı:D  zor anlardı hiç bitmesin istedim:p
(redbull kalabalığı)
Cumartesi günü annecimle buluştuk Kadıköy'de. Şansımıza yagmur çiseliyordu. Ama yılmadık önce karnımızı doyurduk sonra kadıköy'ü talan ettik. Öyle güzel şeyler vardı ki.  Annemle dolaşmayıda özlemişim tam kafa dengi nereye gitmek istersem uyuyor ama bu km'ler olmasa. Pehh. Bir elbise aldım supermario onu imkansız giydirmez bile bile niye alıyorsun değil mi yok işte almasam içim kalırdı. Annemden ayrılıp eve döndüğümde beni elimde poşetlerle görünce direk bismillahh çekti:D  Elbiseyi görünceilk tepkisi  napıcan bunu toz bezi mi oldu. Yazın tatilde giyerim dedim halbuki abartılıcak bir kısalıgı yok ama cins işte:p Akşam dışarı çıkıcaktık ama maaile ablansında toplanmış ısrar üzerine orada geçirdik.Güzel geçti sohbet muhabett.  
Pazar günü kocim lador'u yıkama'dan almaya gitti bende kahvaltıyı hazırladım. Güzel bir kahvaltı yaptık karıkoca. Özenerek hazırlanması en yakışan ikinci öğün. Birincisi akşam yemeği:P
Ver elini Red bull Flut tag. Hani bizim başvurumuzu kabul etmeyenler:D 
 35 takım vardı ama genellikle kurumsal şirketlerin başvurularını kabul etmişler Yok amerikan hastanesi yok 6sarayarotaract klubü yuhladık zaten sarı kırmızı ekip çıkınca:D
Kenan Sofuoğlu motor'daki performansı yok arabası hep geri kaldı:P
Ortam çok güzeldi. Müzik sonses ve bayağı yoğun bir kalabalıkla keyifliydi.
Yarış bittikten sonra başka bir etkinlik alanında gerçek seslerle müzik yapan bir grup vardı onlarca insan brezilya'daymış gibi dans ettiler bizde supermario ile karşılıklı oynadık:P beniim için flugtag'ın önüne geçti cocuklar süper çalışıyordu. Cadde'de birkaç mağaza'ya baktıktan sonra karnımız acıktı ben önce dükkan burger istedim sonra numnum sonra bahçede oturup keyif yapalım grill^de diye. Supermario'nunda içine sindi evimize geçtik. Hemen inegöl köfteleri buzluktan cıkardım tavuk göğüsleri köri&tavuk baharatı ve soya sosu üçlüsünde marine edip hazırladım. bu arada Real'in inegöl köftesi bir ha-ri-ka. Elma dilimli patets kızartık yanına oh. 
 
Ben okadar bıkbıklanmama rağmen bir dilim tavuk göğüsle doydum  Köfteleri yiyemedim bile.
Bahçe'de yemek sezonumumuzuda açmış bulunduk.
Yemekten sonra nargileyi yaktı kocim meyveli survivor'lı bir gece sonlandı:)