1 Mart 2010 Pazartesi

Öksürük Git Başımdan

Ne haftaydı ama yaa , pzt. gündüz bişeyim yokken akşamüstüne doğru yalancı bir öksürük basladı sonra bas agrısı derken ben akşam nakavt oldum. Sabahı sabah ettim, sabah aradım müdürü söyledim. Ogün öyle etlerim kıyım kıyım olarak geçti bogazlarım keçe gibi şeklinde.
Salı işe gidip en azından görsünler beni akıllarından bişi geçmesin dedim birgünde insan nasıl kötü olur diye. Kaç yıldır çalışıyoruz  birlikte inanmama gibi bişi olur mu yaptıgın iş mi tuku hadi dön eve  diye gönderdiler geri. Dr'a gidip rapor aldım eve bıraktılar sağolsunlar şirketten. O değil de dr.' a dedim ki maca bilet aldık prş. günkü FB -Lile'e iyileşirmiyim dedim. Gidersen zatürre olursun dedi Hayallerimi nadasa alıp beklemeye basladık. Tatlı aşkım sabah portakal akşam süt ısıtıp beni hazırlasada son ana kadar ümidini yitirmesede olmadı iyileşmedim. Prş. Günümü biletimi eniştesine verdik ben evde aşk-ı tantuniyi izledim onlar maça gittiler. Yenildik.

Kendimi bir cuma günü iyi hissettim onun dışında hep kötüydüm ogünde ev sil süpür yemek yap şeklinde geçirdim. C.tesi annemle Beyoğlu istiklalde buluştuk Önce bir kahvaltı yaptık anne kız sonra dolaştık saat öyle hızlı geçti ki anlamadım gecen zamanı. Alışveriş'te yaptık yarın 8. yılımız aşkıma hediye aldım. C.teside doğum günü canım kocacımın elbise aldım kendime :P Elimiz kolumuz geri döndük hediyeleri anneme verdim ben sadece 1 tshirt almışım gibi döndüm eve:) C.tesi gecesi öksürükten öleceğim sandım böyle bişi olamaz kaburgalarım agrıdı arrtık sabah 04,30'a kadar öksürüp durdum. Oyüzden geç kaldı pazar işe aşko.

 Ve dün dedimki aşkım bu doğum gününde geçtiğimiz yıllar gibi kalabalık olsun istemiyordum, ilk defa dogum gününde plansızım turtilerle kallavi'ye gideriz diyordum onlarda tasınıyorlar ya biz bişiler yaparız ogün artık dedim. O da bnede sana diyecektim kalabalık olmasın diye annemlerle pasta keseriz olmazsa dedi. tamam dedim. Halbuki cok hain planlarım var ha ha ha

Redbull'un flugtag'ın basvuru paketi geldi hadi bakalım hayırlısı:)