31 Mart 2010 Çarşamba

Nedenmiş O? Hiçde Değil

Kocim izinli evde diye Yıldaş onu ziyarte eve gitti.Kesin dedim yaparlar. Supermario kolunu kullanamıyor ama yıldaşa söyler o yapar. Ne hayallerle gitmiştim eve yemek hazırdır bende üstümü değiştirip yemeğe otururum diye. Nerdee, İki erkek bir araya gelince neyapar Pes oynar, Lig tv izler bizim gruptansa nargile içer. Düşündüklerimin hepsi olmuş. Havada güzel açmışlar kapıyı camı ohh gel keyfim gel.

Hayallerim suya düştü karnımda deli gibi aç,  Zahmet olmuş buzluktan tavugu çözülmesi için cıkarmışda bende yaptım. Börülce salatası, kalan makarnadan makarna salatası, mevsim salatası, soya soslu tavuk, kokulu jasmine pilav birde patates kızarttım. Oh benden iyisi yoktu yere göğe koyamadılar.

Yıldaş dedi ki, "Asl'ı ev yemegi yapabiliyor ama böyle güzel süslü şeylerde yapıyormu bilmiyorum daha görmedik onu"  Bende alttan alıp "herkes yapar bunları ne olucak basit şeyler önemli olan ev yemeklerini bilsin yeter " dedim. Supermario lafa girip "bunlarda ne var oğlum basit bunlar iki dakkalık iş öneliolan ev yemeklerini bilsin" demezmi. Amanın nasılda küçümsedi iki dakikada yere serdi üstünde tepindi yaptıklarımı:D
En çirkef yanımı gizleyerek "yok canım okadar da değil onları bilmek önemli dedim ama daha zor oldugu için değil sadece herkes yapmaz çünkü gözü korkar sanki daha zor diye halbuki yag sogan salça ile basla devamı gelir " diye ekledim. Pıstt ses kesildi bazen mütevazi olmaya gerek yok:D

Çok hızlı gecen güzel bir akşamdı vakitin nasıl geçtiğini anlamadan yıldaş otobüsle gideceği için kalktı. 21:30'da.