26 Mart 2010 Cuma

"26 Oldum Bugun Ben" Martın 26'sında

Bugun doğum günüm geçtiğimiz günlerde yaşadığım heyecanın 10'da 1'i yok.
Dedim ki arkadaşlarıma bukadar heyecanlıyım bukadar içim içime sığmıyor, kesin bir aksilik çıkar kesin diye.

Akşam feci başım dönüyordu servisde aradım supermario'yu benı alırmısın inince dedim kem küm etti aşkım heyecanlanma Hastanedeyim ufacık elim yandı sen yavas yavas yürü ben biraz gecikebilirim dedi. Bekliyorum arıyorum yoldayım geliyorum hastane bulamadık yanıga bakıcak diyor hep sukunet içinde.

Apartmanın kapısının açıldıgını duydum geç saatte hemen kim oldugunu bilmeden evin kapısını açtım bir baktım bilekten dirseğine kadar sarılı. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Telaşlanmışım diye bişiler gizlediğini biliyordum ama bukadar cok beklememiştim. Oan zaten herşey sıfırlandı gözümde.

 Kimyasal olan kutuyu kesmeye çalışırken alev almış Taktıgı bone'ye kadar yanmış Allahtan yüzüne birşey olmadı. Mutlu olmak için sebep bulmaya calısıyorum Allahtan yüzüne gelmedi diye ama kolu bayağı yanmış yatak yorgan heryer tentürdiyot içinde. Gece 00'yi gösterdiğinde Pastanın üzerine konan ışıklarla tek koluyla tek kişilik bir kutlama yaptı tatlı kocam  Ama keyfim sıfır.

ekleme09:45:Şimdi geldi dr.'dan 2. derece yanıkmış:( 10gün rapor vermiş doktor.

Arkadaşlarım msj cekmişler telefonumun sesi kısık oldugu için duymadım sabah gördüm ayça'mın msjını nasıl mutlu oldum uzakta hiç tanışmadıgınız biri sizin heyecanınızı sizinle hemde tam gece 00'00 vurdugunda yasıyor en tatlı haliyle bayıldım bayıldım. Çok teşekkür ederim ayça İyiki tanımışım seni iyikiii.

 Sonra şirkete geldim arkadaşlarım masamı doldurmuşlar notları hediyeleriyle gene cok mutlu oldum insanın kendini özel hissetmesi kadar güzel birşey yok, Ayfertitom başta olmak üzere hepsini ısırıyorum yanaklarından, Msn'im coşmuş durumda iletilerdeki zeka kokan kutlamalar beni bitirdi:D
Blogumu açtım Ayça'nın süper kutlaması beni benden aldı.Çokk teşekkür ederim çokkkkkk

yasssım ankaradaki diğer yarım her hareketimiz birbirimizin aynı nasıl mutlu ettin beni gözlerim dolu dolu okudum inan söyliyecek söz bırakmamışsın ki hakikaten çok özel hissettim kendimi,çok teşekkür ederim çok seviyorum seni, makarna gecesi yapmamıza az kaldı çok azzz:))

Doğum günüm gibi hissetmiyorum ruhen keyfim sıfır ama mutlu olmam için çaba gösteren herkese kocaman teşekkürler . İyiki varsınız.

ek: işyerinden izin aldım cıkıyorum şimdi aklım supermario'da gidip yanında olmalıyım