23 Mart 2010 Salı

Bir Karışık Ben 4Mevsim Pizza Gibiyim:D

Ve yıldaş geldi Uk'den gecen yılda dogum günümde önce gelmişti bu yılda yetişti. Süpris yapmış Rsl bey geliyor misafiriniz var diye haber verdiler kapıdan heerzaman aynı numarayı yapınca anlıyorum artık onun geldiğini:D Burada hiç bahsetmemişim ama bizim yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez supermarionun cocukluk arkisi ikimizde 84 dogumluyuz ve ikimizde organizatör ruhluyuz o da cok detaycı benim gibi oyüzden pek iyi anlaşırız tek fark o erkek ben bayan :P ben gene lakap olayını taktım ilk tanıştıgımızdan beri yıldaş diyoruz birbirimize.
Benimde işlerim öyle yogundu ki dün onu içeriye alıp yarım saat hiç görmedim yanında dondurma getirmiş gelirken ben gidene kadar erimiş tabi:P Kalanını yedik. Sonra Big Boss gidince rahatca konusabıldık, Çıkana kadar burdaydı akşam bize götürcektim,supermario aradıgında benı o konustu kocimde şaşırdı hatlar karışmış zannetmiş:D ama ailesi daha doyamamış 1yıldr görmüyorlardı dile kolay haftasonu ayarlaşacagız birşeyler.

İşyerinde her nekadar pazaretsi sendromunda olsamda dün, mesai bittiğinde havanın aydınlık ve pamuk gibi oluşu eve giderken bin tane hayal kurmama sebep oldu servisde. Yüzümde devamlı bir gülümseme hali vardı.
Eve gidip kesin dışarı cıkarız diye ne giyeceğimi düşünme modua coktan girmiştim. Supermario geldi keyfi yok gibi ama ben bin tn şebeklik yaptım karşılık vermeyince kenarda tıstım hevesim kursagımda kaldı. Bu sefer o bana küstü:P Uyudu 1 saat, Bende içerde tv izlemeye basladım yemekte hazırlamadım:D  Uyandı geldi ben yüz vermedim sonra tost yapmış banada kendinede yemedim, Baktım sevdigiğim herseyı koymuş yeşil zeytıne varıncaya kadar fazla dayanamadım atladım:P
Sonra ben onu kızdırdım bu sefer cidden kızdı içeri gitti, Ne yaptıysam karşılık vermiyor. Reklamlarda süt aşkı bu süt aşkı buuu diye bir şarkı var candan erçetin söylüyor onu cok sevıyordu hahah.

Koştum sesini sonuna kadar açtım bu şarkıyı sana armagan ediyorum diye söyleyince gülemesini engellemeye calısssada basaramadı güldü o gülünce ben rahatladım tabi sonra hemen yüzsüzlükle bakkaldan kola almasnı teklif ettim hahah Kaprisimin tadını cıkarmak ıstıyorum diye atını cizdi:D Kola aldı bin kere dil döktükten sonra bide milka cilekli yogurtlu almış kalbimi feth etti tabi. Nargile içerken uyumuşum:D Ne gündü amaKenarda sızmışım yani öyle böyle değil:D