16 Mart 2010 Salı

Biraz Gösterdi Yüzünü Sanki

Haftasonundan mis gibi ev kalmış üzerine birkaç misafir cagırmadan olur mu:)) Olmaz tabi. Bayagıdır gelmeyen supermario'nun anne ve babasını cay'a agırladık.Çakma su Böreği yapmıştım gelir gelmez birde kaya kurabiye.Pek beğendiler, zaten kayınvaldemle ben mutfak delisi olarak damgalıyız:)
Geceye pınnoş canlı baglantı yaparak katıldı. Hala yerlememişler ama eli kulagındaymış okadar ıncık zıncıkla zor diyor. Diyorum ki ayfertito gibi yakın il'lerde akrabamız tanıdıgımız olsa da gitsek haftasonları tatillerde kaçsak yanlarına.  Supermario'nun ablası bir ara İzmir'e yerleşme durumu vardı encok biz sevınmıştık gideriz diye:D Tüm aile isyanlardayken. Karı Koca pek bir benciliz sanırsam:p

Mutfagı kırmızıdan laci'ye cevırdım kettılım kırmızı laciver kettıl bulsam keşke :D Storu değiştirirsem tam olacak.Ne var ne yoksa yenıden ceyız dizer gibi laci alıyorum. Kayınvaldem dün diyorki küçücük evde kırmızıları nereye koydun, hangi deliği bulduysam oraya sıkıştırdım dedim şaşırdı :)

Nekadar ordan burdan düzensiz yazmışım birkere daha okuyunca, tıpkı mutfakta iş yaparken heryerin dagıldığı halde ben aradıgımı bulabilmem gibi oldu.
resim