4 Mart 2010 Perşembe

Tek Tek Saya Saya Kopar Papatyaların Yapraklarını

Emo aradı napıyoruz diye. Ona yok da diyemedim bakın siz söylersiniz bana dedim. Halbuki ben ikimiz kutlamayı düşünüyorum. Bakalım ne olacak.

Öğlen dışarı bir nefes almaya cıktım kafam dağılsın diye güzel bir mama yedim yalnız başıma Profilo Avm'de. Sonra eve alışveriş yaptım. Hani kendim için dolaşıcaktım peh.

Telefonum zır zır çalıyor müzik okadar hoşuma gidiyorki açmadım susana kadar rihanna rude boy, Meğer supermario'muş nerdesin aşkım unuttun beni dedi, şarkıyı dinliyorum diyemedim delirdi bu kız diyecek.

Dün bir ruh halim vardı sanki en sevdigim ayakkabılarıma birşey dökülmüş gibi, sevdigim birini kaybetmişim, whooperımı gelip biri dişlemiş gibi, Örneklerdeki uyumsuzlukla nekadar allak bullak oldugum belli zaten. Akşam eve gidince Kocim beni güldürerek motive etmeye calıssada karnıma giren ağrılar ve uykumun erkenden gelişiyle izlediğimiz dvd'yi yarıda bırakıp uyumuşum.

Şimdi daha iyiyim ama genede yüzüme bir soğuk çarpıp hesapsız dolaşıp bir üşümeden kendime gelemiycem.
Arada oluyor böyle toparlıyorum sonra .