18 Mart 2010 Perşembe

Bahar Üşengeçliği,Teşhisi Koydum

Şu sırala Nasıl üşengecim nasıl, kıpırdamaya üşeniyorum okadar.
Gündüz diyorum ki, eve gidince pasta yaparım, kıyafetlerin içine gömülürüm, film izleriz, yemek yeriz, ay hava cok güzel hepsinden önce bir dışarı cıkarız sonra eve gelince gene yaparım.

Hafta içi Bahsettiğim zaman dilimi 18:30- 23:00 arası  3-4 saat değil mübarek sabah  8 akşam 8 arası gibi  Ufacık saatlere hayallerimde koymadıgım aktivite yok.

Peki bukadar düşünüp ne yapıyorum hiç. Yemek yendikten, ortalık toplandıktan sonra supermario'ya göre yaşam kutusu tv karşısına geçip tv izlerken mayışıp sızıyorum. Çünkü takatim kalmıyor gündüz yapmak istediklerimin herbiri uykumdan daha kıymetsiz kalıyor ayaklarımı uzatıp battaniyemi örtünce üzerine.
Ben zaten "oturamayanlardan"ım hemen yayılırım bayram ziyaretleri dışında oturdugum görülmemiştir. Allah bana benim gibi yayılgan bir eş verdi hepbirlikte yayılıyoruz. Hatta misafir geldiğinde ikimiz birden bir ısrar ediyoruz ay oturma rahat ol ay uzat ayaklarını diye cekiştire cekiştire onlarıda yatırıyoruz, Akuş gözümün önüne geldi sızıp kalmıştı koltukda bizde laf anlatıyoruz öyleydi böyleydi diye meger uyumuş ahaha.

Havalar güzelleşse günler uzasa daha cok vakit kalsa. Ayrıca bu haftasonu muhteşem bir hava olucakmış haftaya berbat bir hava müstehak mı şimdi 25 yıldır kahrını cektiğim mart tam dogum günüme yakınlaşınca havayı bozuyor 15'i kış 15'i yazdı hani. hani hani hani.