8 Mart 2010 Pazartesi

27 mi oldun sen Supermario

Doğuştan Supermario ama hafif üşengecinden. Dün 27 oldun. Neşeyle doldunn, 8yıldır birlikte kutladık heryıl kandırdım seni heryıl yedin süprizlerimi. Bu yıl gene kandırdım hiçbir planım olmadıgına inanmanı sağladım. Ama fazla inandırıcı olmuşum cidden hiçbişi düşünmedim sandın:D
Kendi dogumgünün için kendin plan kurdun. Sonra ben senın gerçekten kurdugun planı yapmak istediğine inanıp benim planımı söyledim. Böyle böyle yapıcaktım diye.Sen şoklara girdin ben hiçböyle dusunmemıştım neler düşünmüşsün diye:D Halimiz komediydi.
Planlar değişince ilk buldugumuz yere mamaya girdik Cadde'de ve Doğumgünü künefeni itinayla yedim:D

Senin yapmak istediğin şey maça gitmek ve bir döneri dişlemek hayalini unutmadım ahaha. Tam döneri dişlemedin ama maça gittik :D İliklerimize kadar donduk. Sırf sen mutlu ol diye üşüdüm bak dondum nefesim buz tuttu:DNe soguk bir gündü dün öyle. 27. yılına özel bus gibi soguttum havayı:P
Macıda kazandık keyfinde yerinde 4köşeydin. Eve gelincede digitürk sana 2yıllık üyeliğine 2gün tüm kanalları açmış pek mutlu oldun elinde kumanda sek sek seken ceylanlar gibi o kanaldan bu kanala zıplayıp durdun.
İyiki doğmuşsunn tatlı kocacım Nice sağlık dolu Yıllara el ele aşk'la..