30 Mart 2010 Salı

Yass'dan Gelen Hediyem

Sen ya..
şirkete girdim masama oturacağım harika bir gülçiçek, 
Önce Boss'a geldi sandım O'na cok geliyor böyle süpersonik şeyler, Baktım karta aa yassscımm, ağzım kulaklarımda ayfertitoyu çagırdım hemen bak ne göstericem sana diye. Aa gelmiş dedi, ne gelmiş dedim meğer o da biliyormuş yasssiş ondan almış adresi. 
Doğum günüm için ayfertitonun mailini geç görmesi yüzünden bugune kalmış. Ben deli sevindim.Direk supermario'yu aradım yassi bana yenebilir gül göndermiş dedim:D O uykulu bir sesle tamam aşkım dedi anlamadı uyansın arar gene:D 

Yasssımmm Çok duygulandım hakikaten bukadar tatlı birşeyi hakediyormuyum bilemedim.Zaten bu yazınla fazlasıyla dolmuştu yaşlarım akıtıcak yer arıyorum. Ne sulugözlüyüm. Bu tatlı hediyeyle hepsinden tatlı geleceğimi gördüğüm notunla mestim şuan:))) Bırak yemeyi koyacagım yeri bile bilemedim ordan aldım oraya. Çok mutlu oldum hakikaten tarifsiz.

Hem arkadaşlığın, hem ortak yaşadıklarımız, hem hergün mutlaka mailleşmemiz, bu tatlı hediye ve
kısaca herşey için Çok teşekkür ederim çokkkkkk.