24 Mart 2010 Çarşamba

2 Ters 1 Düz

Dün akşam ne gıcıktım. Öyle böyle değil kanallar arası zapping yapması bile sinirimi bozuyordu. Tahammül sınırım; ayak uzatma puf'unun koltukla aralarında oluşan boşluk bile parlamama sebepdi. Her ay böyle günlerim oluyor. Kendime bile tahammül edemiyorum.

Allahtan uyumuş kalmışım yoksa can yakardım. Şuan bile aynıyım sinirlerim tepemde belime ağrı vurdukca dişlerimi sıkmaktan çenem agrıyor.  Ayrıca Supermario'nun gene mesaileri başladı işleri yogun, yıllardır taktıkları maskelerin hesabını yapan şirket,yurtdısından büyük bir iş aldı Tr'de, adamar çalışanların güvenliğine yapılan ürünlerden daha hassas davranıyorlar diye resmen gaz maskesi gibi şeyler vermişler üretimde takılması için. Sivrisinek gibi geziyormuş eşekmaymunu kocacım haha. Bayağı dalga geçtim zaten stoğum tükeniyor morla sarıyı bir karıştırıver diye:D

Dün işyerinde de cok stressliydik big boss beni yordu bayağı. Tam cıkar ayak bir yazılar verdi daha önce a harfinin altında yıldız olsun B'de parantez baslasın diyen adam dediklerini inkar edip bunlar böyle olurmu nebicim sayfa düzeni bu diye birgüzel haşladı sonra little boss'a verdi yazıyı o yazdı. Kendimi işe yaramaz hiç birşeyden anlamayan biri gibi hissettim. Geçen olan olayların acısı herbirimizden cıkıyor, göze batmaya basladı herkesin her hareketi.

Ayfertito kaç sabahtır masama brownie intense bırakmış oluyor ben mest, geçen laci kettle arıyorum demiştim dogum günüm için ona bakmış birsürü yere bulamamış, tuku söyle nerde gördün laci kettle'ı bir arkime alcam diyor çatlakım ya haha

Doğum günüm için heyecanlıyım geçtiğimiz yıllarda hiç öyle hissetmezdim ama bu yıl basladı acaba nolcak heyecanı. Dün aku, acaba neyapacak supermario dogum günün için dedi. İçimden geçen onun dogum gününde nekadar yalnız olalım duygusu varsa üzerimde, kendi dogum günümdede kalabalık olsun duygusu var dedim. Ama bundan supermario'nun haberi yok tabi hissettirmedim de böyle istediğimi. O neyaparsa ben gene cok mutlu olucam biliyorum.