29 Mart 2010 Pazartesi

Bir varmış Bir yokmuş

Aslına bakarsan unutamayacagım bir doğum günü geçti, Hiçbişi yapmadık bu bir ,Supermario benden rol çaldı bu iki,Dogum günüm için arayan herkes bana bastan savma bir kutlama cektikten sonra supermarionun kolunun en ince ayrıntısına kadar sordular buda üç:D
Cuma erken cıkınca şirketten indiğim yerden beni karşıladı tek kollu canavarım. Ben eve girdim zaten dogum günü modum sıfır. Hastanede yasadıklarını konusurken mutfaga gitti Özsüt'ün ölüp bittiğim franbogazlı adet pastasını almış mutlu yıllar karıcım müziği eşliğinde, tek koluyla araba kullanmıs gitmiş pasta almış sonra dediki aşkım canım cok yandı fazla kullanamadım araba sana bişi alamadım hediye ama telafi edicem söz. Bir bozuldum bir bozuldum of fena.

Yüzümdeki gülümseyen halim kaldı öylece mimiklerim dondu gerçektenmi dedim ,gerçekten dedi. Niye almadın dedim, zaten basıma vurmuş kötü bir dogumgünü geçiriyorum:D Vakit kalmadı kolum acıyordu dedi.

 Bende iyi peki deyip pijamalarımı giyindim. Sonra bomba patladı tabi meger bagajdaymış cıkarken vericekmiş ben cok bozulunca direk getirdi:D Ben mest tabi. Kolu acıyor diye canım hiç çıkmak istemiyordu gerçekten,  ısrar etti yakın biryere mama yemeye gidip gelelim diye. Gittik yemek yedik karıkoca güzelce doğum günümde burada bitti. Ama telafi edicek böyle olmaz tabi:p
---
Yorum kısmı olmadıgı halde üşenmeyip mail atarak dogumgünümü kutlayan,supermario'ya geçmiş olsun dileklerini ileten herkese cok teşekkürler. Hiç beklemiyordum bukadar tatlı mailler inanın cok mutlu oldum.
Çok teşekkürler tekrar:)