15 Mart 2010 Pazartesi

Bugun Mavi Dün Gri

Cumartesi günü bir ev düzenlemişim ohh, bir süpürdüysem beş oturdum, Çamaşırları astım sonra oturdum,
Bulaşıkları topladım sonra oturdum, Supermario gelince yoruldugumu hissettim ama dışarı cıkmaya hiç yorgun değilmişim.O maçı izledi ben Avm'de kafama göre dolaştım. Yanında birinin devamlı hadi bitmedimi bakacakların  diye bakan yüz ifadesi olmadan stress yapmadan alışveriş yapmak negüzelmiş:)))
Halbuki evlenmeden önce hiç sıkılmazdı yalancı mario:D Ağız burun büküyor ben deliye dönüyorum ya sınır yapıp almaya devam edıyorum o yokmuş gibi yada hemen hızlıca bakıp cıkıyorum.
Maçdan sonra yanına cıktım henuz 2. kattaydım dedim okadar zamanda nasıl bitmedi inanamıyorum  diye panikledi, onunla birlikte bakmaya devam ettikk kalan iki katı dolaştık sesi cıkmadı pek:)

Şimdi haftasonu yagıslı bugun süper güzel bir hava müstehak mı yani.

Pazar karşıya geçtik ama soguktu pek bişi anlamadım. Birde kaçtır Artoyla karşılaşyoruz yakında kanka olucaz pata küte çarpa çarpa:P