11 Mart 2010 Perşembe

Paldır Küldür

Nerde neye kızmadım ki,

ama en cok aptallığa kızıyorum.
Aptallık doğuştan sonradan kazanılmıyor.
Sorma bana ben miyim diye, yada kim miş o? kime kızdın bukadar diye.
Büyük oldugu ıcın söyleyemiyorum cahil oldugu için kızamıyorum.
Ama utandırıyor 2010 yılında böyle şeyleri duymak .
kırmızı kafalıyım şuan sinirim çizgifilmler kadar tepemde.
Ya yutup hiçbirşey olmamış gibi davranmak ya da arayı açmak uzun bir süre görüşmemek
Zaman geçince bunları okuyup güleceğim belki küpüme zarar versin kalp kırmıyım diye susuyorum.

Asıl küçük olan benım sen yol göstermelisin fikirlerinle klavuzum olmalısın. Yok nerde.
İnsanlara ne yapacaklarını söylemekten sıkıldım. Özellikle sana.
.
kızgınım sana çok  hep bizim için yaşadığını söylediğin için.
Ben kendin için yaşamanı gününü gün etmeni istiyorum.
Hep hayalim ama birgün birileri yapar elbet.
----
ne oldu bile demeden anlayan ayfertito, ruhuma iyi geliyorsun beni sakinleştiriyorsun,
 seniçok seviyorum çokkk.