22 Mart 2010 Pazartesi

Unutmayı Alışkanlık Haline Getirme

Nasıl hızlı bir haftasonu geçti anlamadım yorgun ve bitkinim tam adına yakışır pazartesiyim.
Cuma gecesi Taksimdeydik Life Roof'da 90'lar partisindeydik.


 Okadar eğlendim ki ertesi gün ayaklarıma su terapisi yaptım uyduruk reçetemle (tuz sıcak su:P). Hatta supermario'yu unuttuk akuyla ikimiz kızkıza cıkmışız gibi oldu. Oda bize bodyguard'lık yaptı sağımızı solumuzu kollayarak :D

 Gece 00:00 göstere kadar kendisi kopamadı 70'lik bira, vişne vodka bir tekila içti ve içmezsekopamazmış kopmasa ben koparıcaktım zaten:D
Resimleri unuttum msn'imi açamıyorum şuan aku benden foto bekliyor söliycek bahanem belli unuttum ama hep unutunca herseyi kaçıyorum böyle:p
----------
Cumartesi Ben haftasonu rutinlerimi yapıyorken supermario işten gelsin diye dört gözle bekledim geldi, sanki bekleyen ben değilmişim gibi uykum geldi saat 17'de:D  Oda Develi'ye yer ayırtmış mama'ya gideriz diye binbir dil döktü gidelim diye biraz naza cekiyorum kendimi 17'lik gelin gibi şimdi gözümün önüne gelince o halim ne numaracıyım he, canım biraz ilgi istiyordu sanırım haha

---------------
Pazar günü Canişko'nun dogum günüydü maaile peloş ablamlardaydık. Güzel bir akşam oldu 00'ye kadar içtiler beyler sohbet makara güzel bir akşamdı aile hep bir arada herzaman toplaşamıyor dogum günleri özel günler bahane oluyor bazen.

ayrıca dikkat ettim rsmler yarın yazdıgım günün ertesi günü hasta oluyorum işe gelemiyorum :D yazmıyorum yarın resimler diye:P