17 Mart 2010 Çarşamba

Yarım Saat Geç Geleceğim

Bana demişti ki, servisden inince ben mi alayım seni yürüyecek misin? Havalar artık aydınlık ben indiğimde kendim yürürüm dedim. Bir de ekledi yarım saat mesai var diye. Aklımda kurmaya basladım O gelene kadar ben cıvık olan corbaya terbiyesini katar duşa girerim yemeği hazırlarım diye.
Apartmanın kapısına geldim salonun mor ışığı yanıyor demek gene ışığı kumanda'dan kapadık elektrikler gidip gelnce mor'a döndü, elektrik parası nıye bukadar cok geliyor belli zaten diye söylene söylene kapıyı açtım. 
Holdeki mumlar ve bayıldıgım yunan müziği andoria fm çalıyor gözlerim dolmaya basladı bile. Mumlar hol'ü öyle bir ısıtmış ki sıcacıktı, gözlerim o'nu arıyor nereye saklandı. Hemen sarılmak istiyorum omuzları biriktirdiğim gözyaşlarımı akıtmak için en doğru yer. 
Salona girdim, en sevdiğim kıyafetlerini giyinmiş bolca sıkmış parfümü masanın yanında beni bekliyor. O sırada  ben lahana gibi kat kat giyinmiş halim ellerimde market poşetleri bir yandan sarkan çantam ellerimi açıp biriktirdiğim yaşlarımı bırakıp sarılıyorum kocaman kocaman. Durmuyor gözyaşlarım, ben mutlu olursun dıye hazırlamıştım ağlama diyor ama mutluluktan sağdan soldan akan gözyaşlarımı elimle silip masaya bakıp tekrar baslıyorum:)
Bırakmak istemiyorum ki tavular yanacak diye koşuyor mutfaga, Artık spesyali olan soyasoslu tavuk yapmış ve hazır paket pürelerden hazırlamış. Salatayı bebek mısırlarla bir süslemesi var ki o bile bitirdi beni. 
O da ne şarap açağı kayıp, arıyoruz heryeri didik didik ı ıh yok, yer yarılmış içine girmiş. Mahcup mahcup bakıyor Cola içsek olur mu diye, olmazmı herşey olur herşey..
Tabağıma servisi o yapıyor, içine doğmuş gibi nekadar istediğim çiğköfte bile almış, Aş eriyormuşum gibi bir yiyişim var ki. Hadi diyor, Hadi benim yaptıklarımı da tatmalısın. O sırada püreyi yaparken paketin arkasında kaynar süt mü soguk süt mü ikileminde kalışını bir anlatıyor ki püreyi toz getirse yerim o derece sevimli o derece ugrasmış belli. 
Yemege hangi yagın kondugunu karıştırıp joker hakkını kullanıp annesini aramış işten erken cıktım karıma süpriz yapıcam yemege hangı yagdan koyucaktım diye. O telaşını heyecanını anlattıkca ben yaşıyorum birdaha 
Kendimi öyle özel  gibi hissediyorum ki, hiçbirşey bukadar kıymetli olamaz gözümde. Herşey değersiz kalır bukadar ugrastıgı her dakikanın yanında. Hakikaten negüzel bir akşamdı o tadını yıllar geçse unutamayacagım,.. Hep deli gibi sevdiğim..