22 Şubat 2010 Pazartesi

Keşke Hiç bitmeseydi Haftasonu

Havalar muhteşem güzel resmen insanın içi içini yiyor, Cumartesi sabah erkenden kalkıp supermario'nun apisi için tuzlaya gittik, tanıdık dr. var diye. Ben hiç heyecanlanmadım birşey cıkmayacagını biliyordum ama o ve maximario yani supermario 'cugumun babası  ahahha bak böyle ne tatlı oldu cok kafa dengidir zaten ona böyle diyim bundan sonra:P baya endişelendi gidin baktırın diye oyüzden gittik, Beklerken kendi aramızda bitmek bilmez konuşmalarımız şebekliklerimiz tuzla halkını dikkatle takibine maruz bıraktı:D

Tersanenin hemen orada gittiğimiz hastane dakikada bir işçiler geliyor salopetli halleriyle hemen anlaşılıyordu, gene rahat durmadık ve korsan bir sağlık ocagı açsak şuraya parayı götürüyor bunlar diyerek tanıdık hastaneyi anında sattık karıkoca :O :p

Dönüş yolunda ben cantaya kahvaltılıklar hazırlasamda yolda gördüğümüz heryerde yemek yedik abartısız sanki şehirler arası yolduculuga cıkmış gibi ordan lahmacun diğer yerden tavuk döner, diğer tarafdan tavuk şiş pof anlatırken yoruldum. Sonra ana yolda bana verdi tatlı kocim Lador'u kırmızıda durup stop ettirmeden kalktım yanımda kamyonlar geçiyor solladım bile pehhh. Maltepe sahilde süper bir alan var araba kullandım gene parketme vs. orada bir birimizi yedik:D İstiyor ki hemen herşeyi yapabileyim gözünde cok büyütme beni hepsini yapabilsem acemi olmam desemde sonra anlaşabildik:P

Sonra Tam boy Cadde'ye geçtik özlemişim tertemiz havada dolaşmayı. Miss gibiydi heryer bir milkshake arası ve supermariomun hadi eve gdelim krizi ile sabah 8,30da baslayan maceramız 18'de evde son buldu.
---------
Pazar günü evden cıkmıycaktık güyaaa ama hava superdi gene dayanamadık cıktık, ayrıca 2gün izinli olması ne güzel aşkımın ya bol bol yetiyor vakit. Gezdik dolaştık perşembe günü maça bilet aldık FB -Lile Macına.
Eve dönüp iş bölümü yaptık ben camasırları topladım, aşko'da patates kızarttı tavuk yaptı birde salata sonra çokgüzelhareketler bunlar'ı izledik, Gece 3,30'a kadar uyku girmedi abuk subuk herşey takıldı aklıma,Çok stressliyim ya haftaya salı yıldönümümüz sonra aşkımın dogum günü ben ne hediye ne giyinicek kıyafet nede plan hazırladım hepsini düşünmeliyim

rsmler yarın