17 Şubat 2010 Çarşamba

Senin Gibi Olmakla Olmamak Arasında

Oturup bazen devamlı şikayet ettikleri ev kadını olmayı istiyorum. Hazır piş ağzıma düş. Orda burda harca.Tüm gün gez sonra devamlı söylen ay cok yoruluyorum hergun silsüpür diye ekle. Birde cocugu bahane et ilgilenmesen ortalıklarda büyüse bile mükemmel yapıyormuş gibi anlat, Yaptıgın her hatayı cocuklu bir hayatın zor olmasına bağla.




Ben



düşündümde hiç birşeye söylenmiyorum,  hakikaten ya anneme mi cekmeye basladım acaba herşeyi olagan karşılayarak. Eve varmadan 200 mt önceden anahtarlarını cıkarınca ne uyuz olurdum 10 bin mt'den baslanırmı anne ya diye. Ve evet bende yapıyorum bunu erkenden cıkarıyorum anahtarlarımı kapıya mt'ler varken.
Ama bu hiç iyi bişi değil biliyorsun devamlı şikayet edip,söylenenler daha değerli.. Devamlı birileri onlar için koşuşturur. Sen mi ? sen zaten halledersin canım kendin, aslansın, kaplansın, yaparsın
ee yapınca boncuk mu takıyorlar? O gene anlatırken ben yaptım diye anlatıyor arkada backup yapanlar wın turizm. Sen ben tek yaptım, sen annenle babanla eşinle diye ekleyemezsin ki.

ı ıh büyümek zor, dediği gibi Niteliksiz insanlar, niteliklerini abartma eğilimindedir.
Annem gibi yapmalıyım gene sanırım, Değiştiremezsin ki, evet de geç.

resim