11 Şubat 2010 Perşembe

Herşey Var, Bizde Olsaydık

Çok eğlendiriyor Baykal'la, Erdoğan'ın atışmaları. Yılmaz Erdoğan'la Demet Akbağ'ın
" Haybeden Gerçek Üstü Aşk" oyununa  gitmiştik geçen yıl, uzun süreli  ilişkilerde "la" desen "lö" anlama işini süper ti'ye almışlardı. İktidar'la muhalefet'in şuanki atışmaları onların tiyatrosunu aratmayacak cinsden. Birde bukadar laf sözden sonra bir toplantı açılış vs olunca aynı masada oturup yemek yemiyorlar mı bayılıyorum samimiyet dediğin böyle olur orda atıcan, burda tutucan yemek yiyeceksin süpersiniz devam:))!Akşam çok eğleniyoruz Haber bülteni değil komedi Club mübarek.
Canım Sevgilim, bugün Api'sinin arada sancı yapması yüzünden dr.'a gidiyor bakalım, pimpirikli biraz  bazen ummadıgım seylere öyle cok takıyor ki.

Gecen haftasonu evde su yoktu, Sabah işe gitti sonra kapı acıldı uyku arısı kimo dedim sanki kim olacaksa, bişi unutmuşum cıkıyorum aşkım dedi. Ben uyumaya devam ettim,uyandıktan sonra farketmedim 2saat sonra kapının yanında 10lt su üzerinde tabloren sıkıştırmış büyükboy..
Çok seviyorum 8.yılımıza 1ay kaldı, İyiki çok sevmişiz birbirimizi,İyiki..

Şu sıralar işyerinde işlerimi öyle boşluyorum ki, yani elim bir dolanıcak bir gün toparlayamayacagım. Notlarımı almıyorum sonra arıyorum düşünüyorum neydi kimdi diye. Pek sorumsuzum. Ajandamın sayfaları boş duruyor.

Borusan Filarmoni Orkestrası ile Cem Yılmaz'ın buluşmasına Supermario bilet bakmış kaç hafta önce almamış vazgeçmiş, dün akşam söyledi ne kızdım alsana ben böyle süprisler istiyorum diye:D
Lost ve nargile ile gece kapanışı:)