18 Şubat 2010 Perşembe

Redbull Kanatlandıracak mı Görücez:)

Turtilerle Recep İvedik 3'e gittik. Kasılmaya gerek yok 2'den cokdaha fazla güldük!
Gayetde eğlendim, zaten absürd komedi oldugunu bile bile gidip hala eleştirmiyorlarmı sinir oluyorum.
 Adamın zaten aptal saçma şeylerine gülüyorsun ne bekliyorsun ki anlamıyorum.
Tavsiye ederim güzel zaman geçiyor:)
Heryıl cadde'de izleriz, Redbull flugtag'a takım kurup başvuru yapmak istiyorum. Geçen reklamını görünce supermario'ya söyledim ama beni kaale almadı. Ne işin var gerek yok diye:D 

Sen benım hep önümü kesiyorsun sende kur ekip sende katıl ben sana birşey diyormuyum desemde, ne alakası var diyor:P Bende dün pınoş bugun yeşocumla konustum biliyordum heyecanlanıcaklarını. Düşündüğüm gibi oldu. Aradım redbull'u 12marta kadar basvuru lazım. Ama katılımcıların arasından seçme yapıcaklarmış. Çok başvuru olacak şansımız cok cok az. Demoralize olsamda bu anlamda genede deneyeceğiz. Yeşo'da pınoş'da supermario yer seni desede ahaha fenaa fenaaa basvuruyu yapıcam.

O heyecanı yasamak istiyorum hemde cok projeler kafamda ucuşup duruyor, kostümleri bile düşündüm.
ama benım düşüncelerimle bitmiyor onların bizi seçmesi lazım okadar insan arasından sıyrılmak cok zor. Bakalım kısmet. Supermario diyorki iki dakika boş bırakmaya gelmiyorsun hemen örgütlüyorsun insanları, sende herkes gibi seyretsen ölürmüsün:D 

Süper Heyecanlıyız cok hemde.